וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 6 שנים: אתלטיקו מדריד ניצחה את ריאל בדרבי בליגה

יאניק קראסקו דייק מהנקודה (41) והעניק לקולצ'ונרוס 0:1 וניצחון ליגה ראשון על היריבה העירונית מאז 2016. השחקנים של סימאונה לא ערכו ליריבה מסדר כבוד

תקציר: אינטר - אמפולי 2:4/ספורט1

המחזור ה-35 בליגה הספרדית הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם הדרבי הגדול של מדריד בו האלופה היוצאת לא רק שלא העניקה משמר כבוד לשחקני האלופה הנכנסת והיריבה העירונית ריאל מדריד - אלא גם ניצחה אותה 0:1 והשיגה ניצחון דרבי ראשון בליגה מאז 2016. במפגש צמרת נוסף ויאריאל וסביליה נפרדו ב-1:1 דרמטי מאוד. חטאפה וראיו נפרדו ב-0:0, אספניול ואוסאסונה סיימו ב-1:1.

שחקן אתלטיקו מדריד קוקה. רויטרס
הקולצ'ונרוס סוף סוף ניצחו בדרבי וגם נצמדו לסביליה. קוקה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 0:1

לאחר הבטחת האליפות בשבוע שעבר והעלייה לגמר ליגת האלופות בתום משחק בלתי נשכח מול מנצ'סטר סיטי, עלו השחקנים של קרלו אנצ'לוטי בהרכב משני לדרבי מול האלופה היוצאת והיריבה העירונית. המקומיים לא ערכו את מסדר הכבוד המקובל לאלופה הנכנסת והחלו את המשחק בהפעלת לחץ כבד על שחקני היריבה. לאחר מספר מצבים לזכות המארחת, קיבלה אתלטיקו פנדל לאחר הכשלה של דני ואייחו ברחבה על מתאוס קוניה, ויאניק קראסקו דייק מהנקודה וקבע 0:1 לחבורה של דייגו סימאונה.

במחצית השנייה ביצע אנצ'לוטי ארבעה חילופים והכניס בין השאר את לוקה מודריץ' ו-ויניסיוס, אך דווקא אתלטיקו הייתה קרובה להכפיל את יתרונה והחמיצה מספר רב של פעמים. לקראת הסיום הבלאנקוס התעוררו ותקפו בחמת זעם את שערו של אובלק, אך לא הצליחו לכבוש, ואתלטיקו מדריד משיגה ניצחון ליגה ראשון בדרבי מאז פברואר 2016, וניצחון ביתי על היריבה העירונית בליגה מאז פברואר 2015.

דקה 1: כבר בדקה הראשונה יצא לונין בצורה לא כל כך טובה והדף כדור לרגליו של קונדוגביה, אך הצרפתי בעט מעל המסגרת.

דקה 4: אנחל קוראה קיבל כדור לבדו מול אנדריי לונין, אך בעט כדור חלש שלא מצא את המסגרת.

דקה 8: יאניק קרסקו ניער מעליו את השמירה והצליח לעבור אך בסופו של דבר הלחץ שהופעל עליו גרם לו לבעוט החוצה.

דקה 40: גול! 0:1 לאתלטיקו. ה-VAR אותת לשופט לאחר שזה התעלם לראשונה מהכשלה של דני ואייחו על מתאוס קוניה. השופט הורה בסוף על הנקודה, ויאניק קראסקו כבש והעלה את המארחת ליתרון.

דקה 60: יאניק קראסקו קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה ויכול היה להשלים צמד אך בעט כדור שחלף מעט מעל המשקוף של לונין.

דקה 85: בעיטה חזקה של פדריק ואלוורדה פספסה רק במעט את המסגרת של יאן אובלק.

דקה 88: בעיטה חופשית שטוחה של מרקו אסנסיו עברה את החומה של אתלטיקו וסחטה הדיפה נהדרת מאובלק, שראה את הכדור מאוחר והגיב בזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ובאני לו סלסו ויאריאל חוגג. GettyImages
חגג מוקדם מדי. לו סלסו/GettyImages

ויאריאל - סביליה 1:1

הצוללת הצהובה של אונאי אמרי הציגה כדורגל משובח ועלתה ליתרון כפול ואפילו מוצדק נגד ליברפול ביום שלישי בחצי גמר ליגת האלופות, אבל הקריסה הגיעה במחצית השנייה, במהלכה ליברפול במהרה הפכה ל-2:3 והבטיחה את מקומה בגמר ליגת האלופות. הערב המארחת הייתה בדרך לניצחון חשוב על יריבת הצמרת מאנדלוסיה, אבל ספגה שוויון בתוספת הזמן שמותיר אותה כרגע במקום השביעי שיסדר לה מקום בליגה האירופית בגלל שבטיס שמעליה זכתה בגביע. אחרי שבדקה ה-54 שער עצמי של קונדה נפסל בגלל נבדל, ג'ובאני לו סלסו היה במקום הנכון בזמן הנכון כדי לדחוק מקרוב (86). ויאריאל כבר תכננה לחגוג את הניצחון, אבל עמוק בתוספת הזמן רפא מיר נגח את השוויון הדרמטי (96) והותיר סיכוי קטן לסביליה לתפוס את המקום השני, אם כי הסיכוי לכך קלוש בעקבות הניצחון של ברצלונה בתוספת הזמן על בטיס אתמול.

משחקים נוספים

אספניול - אוסאסונה 1:1
לאספניול: ניקו מלמד (67). לאוסאסונה: קיקה בארחה (42)

חטאפה - ראיו וייקאנו 0:0

המחזור ה-36 בספרד ייצא לדרך ביום שלישי, כשבמוקד אותו יום המשחק בין ברצלונה לסלטה ויגו בשעה 22:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully