וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מריחה את האליפות, פיולי: "אני מאוהב בשחקנים שלי"

הרוסונרי ניצחו בוורונה ורחוקים שני ניצחונות מהתואר אחרי 11 שנה. המאמן התמוגג ופרגן לטונאלי: הוא שילוב של גאטוסו, פירלו ודה רוסי"

תקציר: גנואה - יובנטוס 1:2/ספורט1

11 שנים חלפו מאז האליפות האחרונה של מילאן. אלא ששני מחזורים לסיום העונה באיטליה, הרוסונרי קרובים. קרובים מאוד לקחת סוף סוף את הסקודטו ולהחזיר לעצמם את התהילה אחרי שנים רבות שבהן יובנטוס שלטה ועונה לאחר שהם ראו את אינטר היריבה השנואה חוגגת. מילאן, שמתקשה מאוד להשיג את הניצחונות שלה העונה, התקשתה גם אצל ורונה ונקלעה לפיגור מוקדם, אבל צמד של סנדרו טואנאלי מבישולים נהדרים של רפאל לאאו ועוד אחד של פלורנצי הבטיחו ניצחון שקבע: שני מחזורים לסיום העונה מילאן תלויה בעצמה עם פער של 2 נקודות על פני אינטר היריבה השנואה.

סנדרו טונאלי שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
שוב הציל את מילאן. טונאלי/רויטרס

סטפנו פיולי התמוגג לאחר המשחק ואמר: "אני מאוהב בשחקנים שלי בגלל המאמץ שהם עושים בכל יום. אני יודע איזה מסע עברנו. אנחנו מאושרים, אבל צריכים כבר להתרכז במשחק הבא. אומץ ואמונה מגיע עם הניסיון".

"היינו עצבניים אחרי שנקלענו לפיגור", הוסיף פיולי, "אבל ידענו שאם נשחק טוב ונשמור על הרוח שלנו נצליח לחזור. הסגל הזה עושה צעד אחרי צעד, אנחנו צריכים לשמור על הריכוז, הנחישות והאמונה לקראת שני המשחקים האחרונים של העונה".

על סנדרו טונאלי כובש הצמד: "הוא צעיר, אבל הוא חזק. ביום הראשון שלי שאלתי את סנדרו מה העמדה האידיאלית שלו והוא אמר ש'אנשים משווים אותי לאנדראה פירלו, אבל אני משווה את עצמו יותר לז'נארו גאטוסו'. אני חושב שאפשר להוסיף גם את דניאלה דה רוסי למיקס הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully