וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן סוף סוף התפוצץ: פילדלפיה ניצחה 108:116 את מיאמי וקבעה 2:2 בסדרה

המזוקן צלף 16 ברבע האחרון ו-31 במשחק כולו, אמביד הוסיף 24 ו-11 ריבאונדים וההיט בזבזו משחק פנטסטי של ג'ימי באטלר עם 40 נקודות. עכשיו גם חצי גמר המזרח נפתח מחדש

ג'ה מוראנט צולע אחרי הפציעה במשחק 3 נגד גולדן סטייט/מתוך טוויטר

ייתכן שזה יהיה המשחק שסוף סוף יחזיר את ג'יימס הארדן לתלם. המזוקן צלף הבוקר (שני) 31 נקודות - 16 מהן ברבע האחרון - והצעיד את פילדלפיה לניצחון 108:116 על מיאמי שקבע 2:2 בחצי גמר המזרח, בסדרה שנראתה חד צדדית אחרי שני משחקים. להארדן היו גם 9 אסיסטים, 7 ריבאונדים (וגם 7 איבודים) ו-6 שלשות (שיא אישי במדי הסיקסרס) - והוא הפך לשחקן הראשון בתולדות פילי שמגיע ל-30 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 שלשות במשחק פלייאוף.

יחד עם ג'ואל אמביד, שסיים עם דאבל-דאבל של 24 נקודות ו-11 ריבאונדים וממשיך לשנות את התמונה בסדרה למרות שהוא משחק עם מסיכת פנים, הצליחו הסיקסרס להיות דומיננטיים לאורך כל המשחק. ברוב שלביו הם הובילו בהפרשים קטנים, והארדן דאג לסגור עניין ברבע האחרון עם סדרה של סלים שהזכירו נשכחות והלהיבו את אוהדי פילי.

שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'יימס הארדן חוגג. ברקע שחקן מיאמי היט טיילר הירו. Mitchell Leff, GettyImages
כמו פעם. הארדן חוגג/GettyImages, Mitchell Leff

מנגד, אריק ספולסטרה יכול וצריך להיות מודאג מאוד אחרי המשחק הערב, בו ההיט בזבזו עוד התעלות מרשימה של ג'ימי באטלר. לסמול פורוורד הקשוח היו 40 נקודות, 6 אסיסטים, שתי חטיפות ושתי חסימות, והוא מעמיד בסדרה ממוצעים נפלאים של 27, 7 ו-8 ב-53 אחוזים מהשדה - אבל שוב לא היה מסוגל להסתדר לבדו במערכה. באם אדבאיו ניסה לסייע עם 21 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אבל קייל לאורי המשיך לאכזב עם 6 נקודות בלבד (דומה לממוצע הפלייאוף שלו, עם 29 אחוזים עלובים מהשדה), וההיט המשיכו לסבול מאחוזי קליעה נמוכים, כשהם קולעים 7 שלשות ב-20 אחוזים בלבד. בשני המשחקים האחרונים ההיט עומדים על 14 מ-65 בלבד מחוץ לקשת (21.5%), ואולי זה הזמן מבחינתו של אריק ספולסטרה לשלוף את דאנקן רובינסון שמיובש על הספסל.

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס, מול ג'ימי באטלר, מיאמי היט. Mitchell Leff, GettyImages
מי מסתתר מאחורי המסכה? אמביד בטראש טוק עם ג'ימי באטלר/GettyImages, Mitchell Leff

הסיקסרס, שקיבלו גם 18 נקודות מטייריס מקסי ו-13 מטוביאס האריס, יקוו להמשיך במומנטום גם במשחק 5, בו יצטרכו לנצח בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully