וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנסו פאטי נולד לכבוש שערים. הוא שחקן כדורגל מסוג שונה"

ברצלונה מתלהבת משחקן הכנף שהבקיע נגד בטיס ובקושי שיחק העונה. צ'אבי: "תראו איפה היינו בנובמבר והיכן אנחנו עכשיו"

ברצלונה הבטיחה אמש (שבת) את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, עם ניצחון דרמטי 1:2 על בטיס בחוץ. הקטלאנים אמנם יסיימו את 2021/22 ללא תואר, אבל אחרי שרבצו בחלק מכובד מתחילת העונה מחוץ לטופ 4 בספרד, גם המקום בליגת האלופות מספק כרגע.

ג'ורדי אלבה אמנם כבש את שער הניצחון בוולה אדיר בתוספת הזמן, אבל מירב תשומת הלב הופנתה לאנסו פאטי. שחקן הכנף הצעיר שהתאושש לאחרונה מעוד פמיעה ארוכה, נכנס כמחליף ברבע השעה האחרונה ומיד קבע 0:1 - השער הראשון שלו מאז תחילת נובמבר.

פאטי כובש בממוצע כל 81 דקות ובברצלונה יכולים רק להצטער על ההיעדרויות הרבות שלו בגלל פציעות. כשאנחנו נמצאים 270 לפני תום העונה, שחקן הכנף הצעיר רשם אתמול הופעה שביעית בלבד בליגה, מהן רק שלוש בהרכב.

שחקן ברצלונה, אנסו פאטי. Soccrates Images, GettyImages
רק שבע הופעות בליגה העונה. פאטי/GettyImages, Soccrates Images

המנכ"ל מתאו אלמאני אמר אחרי המשחק: "אנסו פאטי נולד לכבוש שערים - וכיבוש שערים הוא הרי דבר חשוב בכדורגל. יש לנו הרבה שחקנים כישרוניים שיפרחו בעתיד".

המאמן צ'אבי סיכם: "חייבים להסתכל איפה הקבוצה הייתה בנובמבר והיכן היא היום... אז אנחנו שמחים. אנחנו תחרותיים וזה הדבר הכי חשוב. פאטי? הוא כוכב ואנחנו מאוד מרוצים ממנו. הוא שחקן מסוג שונה".

ג'ורדי אלבה הוסיף: "הגענו מאוחר מדי העונה מכדי לקרוא תיגר על ריאל מדריד. הגיע למדריד לזכות באליפות ובעונה הבאה אנחנו ננסה להיות אלה שחוגגים. יש לנו את הסגל המתאים לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully