וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סיכמה עם אספיליקואטה. ירוויח 13 מיליון יורו ברוטו לעונה

לפי "אס", סוף סוף חלה פריצת דרך במו"מ הארוך. המגן אמור לחתום לשנתיים אחרי 10 שנים מוצלחות ומלאות תארים בצ'לסי

תקציר: אברטון - צ'לסי 0:1/ספורט1

פריצת דרך במגעים בין ברצלונה לססאר אספיליקואטה, שמתנהלים כבר תקופה ארוכה. לפי דיווח ב"אס", הקטלאנים ושחקן ההגנה של צ'לסי הגיעו לסיכום על חוזה לשנתיים, במסגרתו אספי ירוויח לא פחות מ-13 מיליון יורו ברוטו לעונה. המשמעות היא שהמגן ישלשל לכיסו שכר נטו שנע סביב 7 מיליון יורו בעונה.

אספי בן ה-32 יסיים את חוזהו בצ'לסי בקיץ אחרי שירות בן 10 שנים. הבלוז הציעו לו להמשיך, אבל הוא החליט לחזור לספרד לראשונה מאז עזב את אוסאסונה ב-2010 וניהל מו"מ עם ברצלונה במשך חודשים ארוכים. כעת כאמור הגיעה פריצת הדרך ומלבד השכר הגבוה, הוא צפוי לקבל גם בונוסים בזכות הגעתו כשחקן חופשי.

ססאר אספיליקואטה קפטן צ'לסי מניף את גביע האלופות. רויטרס
יביא את המנטליות המנצחת לקאמפ נואו/רויטרס

המגן הוותיק התחיל את הקריירה באוסאסונה וב-2010 נמכר למארסיי תמורת כ-7 מיליון יורו. אחרי שנתיים בדרום צרפת הוא נמכר לצ'לסי ב-7 מיליון ליש"ט בלבד ובשנים הבאות הפך לעמוד תווך בחוליית ההגנה שלה. למרות שבתחילת הקריירה שיחק כמגן שמאלי ומגן ימני, בעונות האחרונות הוא מילא גם תפקיד של בלם והוסיף הרבה מנהיגות ליכולת הטובה שלו.

אספי זכה עם צ'לסי בשתי אליפויות אנגליה, פעם אחת בליגת האלופות וגם בגביע, גביע הליגה ופעמיים בליגה האירופית. הוא נבחר לשחקן השנה של הקבוצה ב-2013/14, הפך לקפטן של הקבוצה וייצג את נבחרת ספרד ב-38 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully