וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "קארים בנזמה ראוי לזכות בכדור הזהב"

מגן ברצלונה החמיא לחלוץ ריאל מדריד: "הרוויח את זה ביושר". וגם: חלום המונדיאל, עתידו בקטלוניה והסוד של כדורגלן בן 39 ברמות הגבוהות

תקציר: אינטר - אמפולי 2:4/ספורט1

דני אלבס עדיין לא יודע אם הוא יישאר בעונה הבאה בברצלונה. המגן הברזילאי בן ה-39, שרק באמצע העונה חזר לקדנציה שנייה בקטלוניה ובשכר מופחת מאוד במטרה להיכלל בסגל הסלסאו למונדיאל בקטאר בחודשים נובמבר-דצמבר, סיפר על כך בריאיון שהעניק לעיתון "מארקה", שכידוע מזוהה יותר עם ריאל מדריד. לכן, לא במקרה גם הכותרת שיצאה מהריאיון נוגעת לכוכב של הבלאנקוס.

"לקארים בנזמה יש את כל מה שצריך כדורגלן כדי להצליח. הוא מועמד רציני ראוי לכדור הזהב, הוא הרוויח את זה ביושר אחרי שלקח את ריאל מדריד למקומות שהיא לא הייתה בהם בתקופה האחרונה. מגיע לו לזכות", פרגן הברזילאי לכוכב של היריבה המושבעת ואלופת ספרד הטרייה.

דני אלבס, ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
חשף את הסוד להצליח ברמות הגבוהות גם בגיל 39. דני אלבס/GettyImages, Quality Sport Images

על עתידו בברצלונה אמר אלבס: "אני חי מיום ליום ולא חושב על מה שיקרה, כי אני לא יודע מה יהיה. כמובן שאני רוצה להמשיך בברצלונה, כאן זה הבית שלי ואני נמצא בקבוצה שנלחמתי כדי לחזור אליה, אבל זה לא תלוי בי. אני מרגיש שאני יכול לתרום לברצלונה ולא דואג בכל אופן ממה שיקרה - המשימה שלי הייתה לחזור, עמדתי בה וגם הוכחתי שאני יכול לתרום לקבוצה. אני לא צריך להוכיח דבר, אבל נותן מעצמי 200 אחוז עבור המועדון שאני אוהב וחושב שמי שלא ירצה אותי בקבוצה שלו יפסיד. אמשיך לאהוב ולהגן על המועדון עד מוות גם אם יחליטו לא להאריך לי את החוזה".

על המונדיאל בעוד כחצי שנה אמר: "אני תמיד מסתכל על נבחרת ברזיל כעל פייבוריטית לזכות, איך אני יכול לומר משהו אחר? זו נבחרת שיש לה קסם ואת השחקנים הטובים בעולם, את נבחרת ברזיל תמיד צריך לקחת בחשבון. אם לזכות במונדיאל זה חלום? זה מובן מאליו, אבל זה החלום של כל הנבחרות והשחקנים במונדיאל ומה שחשוב זה שנילחם וניתן את הכל בכל יום מחדש - אנחנו לא חיים בשביל התארים, אלא בשביל המורשת ועבור מה שייזכרו מאיתנו".

לסיום נשאל כיצד הוא משחק ברמות הגבוהות גם בגיל 39: "הסוד הוא שאני קם בכל בוקר בידיעה שאני נלחם עבור המקום שאני נמצא בו ויודע שיש אתגר שניצב בפניי. זה נכון שמיום ליום אתה מתבגר, אבל אם אתה נשאר צעיר בפנים ובאמת נלחם עבור המטרה, אתה יכול להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully