וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי אישרה: המיליארדר האמריקאי טוד בולי רוכש את המועדון

עידן רומן אברמוביץ' הגיע לסיומו: בעלי לוס אנג'לס דודג'רס יעמוד בראש קבוצת משקיעים שתשלם 2.5 מיליארד ליש"ט עבור הרכישה והתחייבה להשקיע 1.75 מיליארד נוספים

תקציר: אברטון - צ'לסי 0:1/ספורט1

כחודשיים אחרי שרומן אברמוביץ' הודיע על החלטתו לעזוב את צ'לסי, הלילה (בין שישי לשבת) הודיע המועדון על עידן חדש שיוצא לדרך: המיליארדר האמריקאי טוד בולי רוכש את המועודן תמורת 2.5 מיליארד ליש"ט.

בולי, שהוא גם הבעלים של קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס ולו גם אחוזים בבילות על קבוצת ה-NBA לוס אנג'לס לייקרס, יעמוד בראש קבוצת רוכשים שתשלם לאברמוביץ' כאמור 2.5 מיליארד ליש"ט, אולם כחלק מההסכם הוא גם התחייב להשקיע 1.75 מיליארד נוספים בתחזוקת המועדון, השקעה שצפויה לכלול שיפוץ באצטדיון סטמפורד ברידג', בשדרוג מחלקת הנוער וגם בקבובצת הנשים.

טוד בולי, הבעלים החדש של צ'לסי. ATRICK T. FALLON, GettyImages
עכשיו הוא גם בעלים של קבוצת פרמיירליג. בולי/GettyImages, ATRICK T. FALLON

לפי ההודעה הרשמית של צ'לסי, שנמצאת כידוע תחת סנקציות קשות ומגבילות במיוחד בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה והעובדה שהאוליגרך רומן אברמוביץ' נחשב למקורב מאוד לוולדימיר פוטין, הרכישה תהפוך רשמית בסוף החודש ולאחר קבלת כל האישורים הנדרשים, בין היתר מ-ממשלת אנגליה ומראשי הפרמיירליג. עם זאת, לא צפוי מכשול שיפיל את העסקה שכבר נחתמה על ידי הצדדים.

יחד עם בולי יעמדו בראש המשקיעים גם מארק וולטר (שותפו בל.א דודג'רס) וכן המיליארדר השוויצרי הנסיורג ויס, שהיה מי שחשף את האפשרות שהם ישתלטו על המועדון כאשר התראיין בנושא בתחילת חודש מרץ ואישר שהוא לא שולל את רכישת המועדון אם יצטרפו אליו משקיעים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully