וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מודאגת מהדעיכה של ז'יז'יץ': "לא קרוב למה שצריך ממנו"

8.5.2022 / 8:00

הסנטר לא קלע בניצחון על גליל עליון ונראה כבוי לפני הפלייאוף: "צריך להיות הרבה יותר טוב". אבי אבן לא מרוצה: "יש הרבה על מה לעבוד", בעיקר בפן הפסיכולוגי

תקציר כדורסל ספרדי: עשרת המהלכים הכי יפים במחזור ה-31/ספורט1

מכבי תל אביב התקרבה אמש (שבת) למקום הראשון בטבלה בתום הבית העליון של ליגת העל, לאחר שניצחה 68:71 את הפועל גליל עליון בחוץ בתום משחק דרמטי. בזכות הניצחון הבטיחו הצהובים לפחות את המקום השני בטבלה, ויוכלו להבטיח את המקום הראשון הערב אם הפועל ירושלים תפסיד בהרצליה. אם האדומים ינצחו, תצטרך מכבי לגבור על הפועל חיפה בבית מחר (21:00).

הצהובים שהשלימו אמש ניצחון רביעי בארבעה משחקים על גליל עליון, הובילו בפער מבטיח במחצית הראשונה, אלא שגליל הצליחה לחזור במחצית השנייה ולהשוות מספר פעמים. מכבי לא הצליחה ליצור שוב פער, בעיקר בשל קבלת החלטות רעה בהתקפה, ובשניות הסיום נהנו בקבוצה מהחטאת ליי אפ קל של כרם משעור שעזר להימלט עם ניצחון.

"אני לא ממש מרוצה. שיחקנו משחק לא טוב, לא מספיק טוב. ניצחנו, אבל אני לא מרוצה", סיכם מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. "לא שיחקנו מספיק אגרסיבי ומספיק נכון, יש הרבה דברים לעבוד עליהם. אין לנו הרבה זמן, יש בעיקר דברים שצריכים לחדד, באיך אנחנו חושבים. נעשה את זה טוב יותר בהמשך".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. מאור אלקסלסי
הרבה סיבות לדאגה, למרות הניצחון./מאור אלקסלסי

אבן התייחס למהלך המנצח - החטאת הליי אפ של כרם משעור. "אם הוא היה קולע הייתי לוקח פסק זמן, אבל הוא החטיא לשמחתי. צריך לדעת לנצח משחקים כאלה שלא מגיעים אליהם מספיק טובים ומרוכזים. היה משחק קשה במגרש קשה, נגד קבוצה ששיחקה היום טוב".

ג'ייק כהן, שקלע 11 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים ב-17 דקות הוסיף: "זו לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו, אבל חשוב שננצח משחקים כאלה. נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו, איבדנו יותר מדי כדורים, כולל איבודים שלי. יש לנו הרבה על מה להסתכל ולעבוד, אבל טוב לעשות את זה אחרי ניצחונות".

בקבוצה יצטרכו לקבל בימים הקרובים החלטה לגבי הסגל שיירשם לסדרה הראשונה בפלייאוף. ההערכות הן שלפחות ארבעה זרים נחשבים באנקרים בסגל של אבי אבן - סקוטי ווילבקין, קינן אוואנס, ג'יימס נאנלי ואנטה ז'יז'יץ'. החמישי צפוי להיות דרק וויליאמס, שלא התלבש אמש.

שחקני מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ', סקוטי ווילבקין. אודי ציטיאט
יתעורר בפלייאוף? ז'יז'יץ' לצד ווילבקין/אודי ציטיאט

בקבוצה מודאגים מהיכולת הלא טובה של אנטה ז'יז'יץ' במשחקים האחרונים. הסנטר אמנם היה טוב יותר נגד הפועל ירושלים, אך הגנתית לא היה במשחק, ואמש היה חתום על מספר טעויות, לא קלע ב-13 דקות ונראה כבוי מאוד. "נצטרך את אנטה הרבה יותר טוב בכל סדרה שלא נשחק. מה שהוא הראה במשחק הזה, לא דומה למה שצריך ממנו", סיכמו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully