וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליץ של גולדן סטייט העלה אותה ל-1:2 על ממפיס, פציעה מדאיגה למוראנט

התפוצצות התקפית של הווריירס במחצית השנייה סידרה לה 112:142 מוחץ, במשחק עם אחוזי קליעה היסטוריים. כוכב הגריזליס נפצע ברבע האחרון, מצבו עדיין לא ברור

דריימונד גרין מגיב להרחקה שלו במשחק 1 נגד ממפיס/מתוך טוויטר

פלייאוף 2022 מחזיר את גולדן סטייט לקדמת הבמה, ומחזיר את ההתפוצצות ההתקפיות שלמדנו להכיר מהקבוצה הזאת. אחת כזו סידרה לווריירס הבוקר (ראשון) ניצחון 112:142 מוחץ על ממפיס, שהעניק להם יתרון 1:2 בחצי גמר המערב. מחצית שנייה דומיננטית של סטף קרי וחבריו הייתה המפתח בדרך לניצחון, במשחק בו גולדן סטייט העמידה מספרים התקפיים היסטוריים, כשדייקה ב-61 אחוזים משתי נקודות, 52 מהשלוש ו-91 מקו העונשין - והפכה לקבוצה השנייה בהיסטוריה שמגיעה ל-60/50/90 ומעלה במשחק פלייאוף.

הרגע המדאיג של הלילה התרחש כאשר ג'ה מוראנט, השחקן הצעיר המלהיב של הפלייאוף ומי שממשיך להיראות בלתי ניתן לעצירה מול הווריירס, נפצע ברבע האחרון וירד לטיפול בחדר ההלבשה. מצבו של הרכז הנפלא עדיין לא ברור, אבל הגריזליס מקווים שלא מדובר בפציעה של ממש שתפריע לו בהמשך הסדרה, ועשויה להכריע אותה.

ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס. רויטרס
חובבי ה-NBA מצפים לבשורות טובות. מוראנט הלילה/רויטרס

דווקא ממפיס הייתה זו שפתחה את המשחק טוב בהרבה. היא עלתה ליתרון 13 ברבע הראשון עם מהלכים מחשמלים של מוראנט, אבל ראתה את הווריירס מתעוררים לאט לאט, ומשתלטים על המשחק החל מהרבע השני. למחצית הווריירס כבר ירדו ביתרון של 7 נקודות, ומההפסקה חזרו כמו מלוע של תותח, עם התקפה שוטפת ורצף של קליעות שהובילו בריחה של ממש. ג'ורדן פול, קליי תומפסון ואנדרו וויגינס הצטרפו לחגיגה ולא ריחמו על הגריזליס, כשהקבוצה של סטיב קר מסיימת את המחצית השנייה עם 78 נקודות, בדרך למספר הנקודות הכי גבוה של גולדן סטייט במשחק פלייאוף מאז 1967.

קרי הוביל את גולדן סטייט עם 30 נקודות כולל 14 מ-14 מהעונשין, ג'ורדן פול המשיך לככב מהספסל עם 27 ומדד הפלוס/מינוס הטוב במשחק (33+), קליי תומפסון איפס את הידית והוסיף 21 לצד 9 ריבאונדים, וגם אנדרו וויגינס (17) וג'ונתן קומינגה שהפך לשחקן הכי צעיר שפותח בחמישייה במשחק פלייאוף מאז 1970 וסייע עם 18, תרמו את שלהם.

עוד בוואלה!

אנטטוקומפו כיכב עם 42 ו-12, מילווקי ניצחה את בוסטון ועלתה ל-1:2

לכתבה המלאה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. Thearon W. Henderson, GettyImages
כמו פעם. קרי/GettyImages, Thearon W. Henderson

בצד השני, מוראנט הספיק לקלוע 34 נקודות ב-36 דקות (לצד 7 אסיסטים), אבל לא קיבל מספיק סיוע מהחברים. דזמונד ביין קלע 16 וג'ארן ג'קסון ג'וניור הוסיף 15, אבל הגריזליס בעיקר לא שמרו, ושוב נוטרלו בפרמטר שהיה אמור להיות היתרון שלהם בסדרה - הריבאונדים (הגריזליס הובילו את הליגה בריבאונדים, ובינתיים הפסידו בקטגוריה הזו בכל שלושת המשחקים בסדרה). כעת הם יקוו שמוראנט יתאושש במהרה כדי שמשחק 4 אולי ייראה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully