וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע עוקצת: "מכבי חיפה חשבה שהיא באה לקחת אליפות בהליכה"

8.5.2022 / 7:06

בבאר שבע התגאו במניעת החגיגות של הירוקים בטרנר, אבל נותרו גם עם טעם חמוץ בפה: "יש צביטה בלב, כי ברגע האמת לא לקחנו את הנקודות". טיבי יקבל יותר דקות, שכטר מהלל אותו: "מעריץ שלך". בקבוצה מתנערים מהאמירה של קלטינס, "גם אם יש בה אמת"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

גאווה מהולה באכזבה מסויימת. עם התחושה הזו הסתובבו אמש (שבת) שחקני הפועל באר שבע בתום הניצחון 0:1 על מכבי חיפה. מצד אחד לא נתנו שחקניו של אליניב ברדה למכבי חיפה לחגוג אליפות בטרנר ושלחו אותה לעבוד קשה מחרתיים מול מכבי תל אביב. מצד שני, לא שוכחים בקבוצה את אובדן חמש הנקודות בשני המשחקים האחרונים מול מכבי נתניה ובני סכנין. "לחשוב על זה שאם היינו מנצחים את שני המשחקים האלה, יכולנו להיות בסך הכל נקודה מחיפה היום. זה ממש צובט בלב כי יש לנו את היכולת, אבל בשני המשחקים האלה מול נתניה וסכנין, ברגע האמת, לא ידענו לקחת את הנקודות", הסבירו בקבוצה אמש.

ועם כל זאת, עדיין נרשמה אמש שמחה גדולה באזור חדר ההלבשה. אחד משחקני הפועל באר שבע אמר מאוחר יותר: "מכבי חיפה חשבה שהיא באה לטייל כאן ולקחת אליפות בהליכה, אבל אנחנו באנו מהדקה הראשונה חזקים ונחושים לא לתת להם לחגוג עלינו. גם בלי ההרחקה של אבו פאני היינו מנצחים היום. חיפה חשבה שהיא תחגוג הערב, אבל היא תצטרך לעבוד קשה ביום שלישי כשגם אנחנו נצטרך לנצח את הפועל תל אביב כדי להשאיר לנו סיכוי".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. לירון מולדובן
גם אחרי ניצחון כזה, השחקנים חשבו על הנקודות שאיבדו בדרך. באר שבע חוגגת/לירון מולדובן

מי שיחסר ביום שלישי מול הפועל תל אביב הם איאד אבו עביד, הלדר לופס, חאתם עבד אלחמיד ושגיב יחזקאל. לכולם יש כרטיסים צהובים. לעומת זאת יחזרו לסגל מיגל ויטור, תומר יוספי ואביב סולומון. מי שישחק בוודאות אחרי שרשם אתמול משחק טוב וכבש את שער הניצחון הוא איתן טיבי שלא זכה באחרונה ליותר מדי דקות מאליניב ברדה.

אמש פירגן המאמן לבלם הוותיק. גם חברו של טיבי איתי שכטר כתב עליו באינסטגרם: "אני מעריץ שלך איתן טיבי. צניעות, עבודה קשה ואפס אגו". שכטר עצמו לא היה אמש בסגל הקבוצה ולא ישחק במשחקים הקרובים בגלל שמתח את השריר הארבע ראשי באימון. בהפועל באר שבע ינסו להכשיר את החלוץ החשוב למשחק גמר הגביע מול מכבי חיפה. אחרי מה שהיה אתמול במשחק ולאור המשחקים החמים בין שתי הקבוצות העונה, היה מי שאמר אמש: "מי שתבוא שקטה ורגועה לגמר הגביע, תיקח אותו. המשחקים בינינו לבין מכבי חיפה חמים אש העונה והגמר יכול להיות מוכרע על שחקן שיאבד את שלוותו ויורחק".

בהפועל באר שבע גם בטוחים שבמכבי חיפה לא ישכחו לדוד קלטינס את האמירה שלו אמש בתום המשחק כשכינה את מכבי חיפה במסיבת העיתונאים: "קבוצה די פרובוקטיבית". בהפועל באר שבע היה מי שאמר אמש: "גם אם קלטינס אמר אמת, הוא לא היה צריך לומר את הדברים. זה לא מתאים לרמות האלה. אנחנו לא צריכים להתעסק במכבי חיפה, אלא רק בקבוצה שלנו".

איתן טיבי שחקן הפועל באר שבע עם דור מיכה. לירון מולדובן
"צניעות, עבודה קשה, אפס אגו". שחקני באר שבע חוגגים עם טיבי/לירון מולדובן

חאתם עבד אלחמיד נכנס למשחק רק לכמה דקות מאחר שהוא עדיין סובל מכאבים חזקים ומיד בתום המשחק אמש הוא קיבל שתי זריקות סטרואידים לברך ולמפשעה. בקבוצה רוצים לתת לו הרבה מנוחה כדי לקבל אותו מוכן לגמר הגביע.

בסיום המשחק אמש דיבר אליניב ברדה על רמזי ספורי שלא פותח לאחרונה בצורה קבועה בהרכב ואמר כי יש לכך גם קשר לחודש הרמדאן שעבר השחקן. "זה לא פשוט להתאמן כשאתה לא אוכל. אתה חשוף גם לפציעות". ברדה אמר מאוחר יותר בשיחות סגורות כי: "רמזי עוד יהיה מצוין בהפועל באר שבע ואנחנו נהנה ממנו מאוד". ברדה גם התייחס למריאנו באריירו וקבע כי השחקן חייב להיות חלק מנבחרת ישראל החדשה וכי אם יש בעיה פרוצדורלית לאפשר לו לשחק בנבחרת, יש לתקן את החוק בעניין ולאפשר לו זאת מכיוון שיהדותו הוכחה ובהתאם לכך הוא משחק כישראלי ולא כשחקן זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully