וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטינס אחרי הניצחון: "מכבי חיפה זו קבוצה די פרובוקטיבית"

עודכן לאחרונה: 7.5.2022 / 23:22

הפועל באר שבע מנעה ממכבי חיפה לחגוג אליפות במגרשה הביתי, אליניב ברדה גאה: "היה לנו חשוב לשמור על טרנר כמבצר". קלטינס ניסה להסביר למה יש כל כך הרבה כרטיסים אדומים במשחקים מול הירוקים

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע חגגה הערב (שבת) ניצחון מתוק, כשגברה 0:1 על מכבי חיפה, ומנעה מהירוקים לחגוג כבר הערב בטרנר אליפות שנייה ברציפות. שער ניצחון של איתן טיבי הכריע את ההתמודדות, והעניק לחניכיו של אליניב ברדה ניצחון שני העונה על הירוקים. וכמו בפעמים הקודמות, גם המשחק הזה הפך לסוער, כשמכבי חיפה ספגה כרטיס אדום רביעי העונה מול באר שבע (אבו פאני הורחק).

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה אמר בסיום: "פחות התייחסנו למכבי חיפה, אלא רק לעצמנו. אנחנו אחרי שתי תוצאות לא טובות בחוץ וחשוב לנו לשמור על טרנר כמבצר והיה לנו חשוב לנצח בלי קשר למה שקורה מסביב. המטרה הייתה לנצח. איבדנו חמש נקודות חשובות מאוד בשני המשחקים האחרונים, אבל שוב, כל עוד מספרית יש אפשרות, נעשה את המקסימום. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאנחנו אחרי שתי תוצאות לא טובות ואנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולא על הצד השני. בשני המשחקים האחרונים אכזבנו בגדול את האוהדים שלנו והיה לנו חשוב לנצח בבית שלנו. זה הכול. המחצית הראשונה הייתה אחת הטובות שלנו העונה, לא במצבים, אבל בלחץ ושליטה במשחק. במחצית השנייה זה התאזן, אבל אז הגיע האדום שעזר לנו להשתלט על המשחק. התלמיד ניצח את המורה? זו מחמאה גדולה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. לירון מולדובן
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/לירון מולדובן
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. לירון מולדובן
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/לירון מולדובן

על העובדה שלא ביצע חילוף אחרי השער, אמר: "שמרתי על המבנה שלנו. השער שהגיע שינה לי את המחשבה כי כבר חשבתי להתאבד על המשחק, אבל אחרי השער התכניות השתנו. רציתי להכניס רגליים טריות. המשחק היה בשליטה שלנו, בטח מול עשרה שחקנים. לא צריך היה לתקן מה שלא מקולקל".

על באריירו: "הצהוב שלו טיפשי מאוד וחבל. אם כבר יש לנו את מיגל כאופציה לשחקן נבחרת, גם באריירו יכול לעזור לנבחרת והלוואי. צודקים ב-100% על הטעויות שהוא עושה במגרש עם עבירות, אני גם אגיד לו את זה". על האפשרות לזכות בדאבל: "זו כן מילה גסה, אנחנו לא תלויים בעצמנו וזו הסיבה".

דוד קלטינס נשאל במסיבת העיתונאים למה דווקא במשחקים מול הירוקים יש תמיד כרטיסים אדומים, וענה: "אתם עוקבים אחרי מכבי חיפה, ויודעים שזו קבוצה די פרובוקטיבית". לדבריו, "זה קורה למכבי חיפה גם מול קבוצות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully