וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים נפצע וייעדר במכבי תל אביב: "כל ניצחון נותן משהו"

7.5.2022 / 15:08

כמה אלפי אוהדים בלבד צפויים ללוות את הקבוצה למשחק הרדיוס שהיא תארח בחיפה מול מכבי נתניה (19:30, ספורט3). אוראל באייה לראשונה בסגל וצפוי לקבל דקות

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

ארבעה משחקים נותרו לתום העונה בפלייאוף העליון ובמכבי תל אביב רוצים לסיים את הליגה בצורה טובה אחרי חודש וחצי לא טובים שעוברים על המועדון. הערב בחיפה מול מכבי נתניה (19:30, ישיר בספורט3), בעקבות עונש הרדיוס, לא ייהנו השחקנים מאיצטדיון ביתי ואחת השאלות המסקרנות היא כמה אוהדים יגיעו למשחק.

אוהדי מכבי נתניה אמורים ללוות את הקבוצה שלהם אחרי שניצחה את מכבי חיפה והפועל באר שבע והם מצפים להמשך הכדורגל הנהדר של הקבוצה באחרונה. מנגד, ספק אם יגיעו יותר מ-5000 אוהדי מכבי תל אביב לחיפה, על אף עשרות אלפי המנויים למשחקי הקבוצה, כך שההערכה היא שלא יהיו יותר מ-8000 צופים במגרש.

טל בן חיים, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
נפצע באימון המסכם וייעדר. בן חיים/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב תחסר הערב את טל בן חיים שנפצע באימון המסכם והוא מצטרף לשרן ייני שנפגע בראשו מכדור במהלך אחד האימונים בשבוע החולף ועדיין לא כשיר לחזור לשחק, בנוסף ייעדרו דן ביטון שלא מצליח להתגבר לגמרי על הפציעה בקרסול ומאור קנדיל שפצוע כבר זמן רב בבטנו התחתונה. הקשר הצעיר אוראל באיה הוקפץ מקבוצת הנוער, ייכלל בסגל וצפוי גם לקבל דקות בכורה בליגת העל, אחרי ששיחק כבר בגביע מול מכבי יפו.

מי שיחזור לסגל ואולי אף להרכב הוא אבי ריקן שנעדר מהמשחק האחרון. "לא נשארו לנו יותר מדי מטרות העונה. אולי רק לחלוף על פני באר שבע, לטפס למקום השני ולסיים כסגנים", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "אבל כל ניצחון יכול לתת משהו לאווירה, לתחושות וגם לכל אחד באופן אישי לקראת העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully