וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין יותר טוב מלקחת אליפות מול היריבה הישירה על התואר"

7.5.2022 / 10:15

התרגשות רבה וגם דריכות במכבי חיפה לקראת המשחק בבאר שבע, שניצחון בו יבטיח צלחת שנייה ברציפות. דהן בסגל, כאלפיים ירוקים יסתננו ליציעים?

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

התרגשות גדולה אצל אנשי, שחקני ואוהדי מכבי חיפה לקראת המשחק הערב (שבת, 20:30) שבסיומו יכולים הירוקים לזכות רשמית באליפות השנייה ברציפות שלהם - דבר שלא קרה מאז 2006, ויהפוך רשמי אם הקבוצה תנצח בחוץ את הפועל באר שבע.

שחקני מכבי חיפה יצאו כבר אתמול לבית מלון בדרום, ובסגל של המאמן ברק בכר 21 שחקנים שביניהם גם אורי דהן, הבלם שלאחרונה לא זוכה להיכלל בסגל הקבוצה ולצאת איתה למשחקי החוץ, אבל אמור להתלבש הערב בעקבות ההיעדרות של שון גולדברג. בכר יודיע בהמשך היום מי ייכללו בסגל הסופי ומי ינופו ממנו ויישבו ביציע.

אוהדי מכבי חיפה. אודי ציטיאט
כמה אוהדים ירוקים יהיו הערב בבירת הנגב?/אודי ציטיאט

בכר גם מתלבט עדיין בכל הנוגע להרכב שיפתח בבירת הנגב, כאשר טע לביא ולעלי מוחמד מתחרים על מקום בקישור וישנה גם תחרות בין מיקאל אלפונס לסאן מנחם. "ברור לכולנו שכמעט הבטחנו את האליפות, אבל אנחנו רוצים לעשות את זה רשמי ואין יותר טוב מאשר לעשות את זה מול היריבה שלנו על התואר לאורך כל העונה", אמרו במועדון.

בכר הזהיר את חניכיו מכך שהפועל באר שבע תגיע להילחם ותשים לעצמה למטרה לא לאפשר למכבי חיפה לחגוג אליפות בביתה, וכן ביקש משחקניו לא להיגרר לפרובוקציות אפשריות.

כ-1,450 כרטיסים נמכרו לאוהדי מכבי חיפה שיישבו מאחורי השער, אולם על פי הלך הרוח ברשתות החברתיות נראה שיהיו למעלה מ-3,000 אוהדי מכבי חיפה באצטדיון. בדף הבית של אוהדי באר שבע, "וסרמיליה", אף העריכו שכ-3,500 אוהדי מכבי חיפה יהיו באצטדיון, הערכה שבמועדונים לא ידעו אם יש בה מן האמת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully