וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה יצאה מההלם: "ניצחון יסיים כמעט סופית את הסיפור"

2.5.2022 / 12:30

מהתבוסה בנתניה, דרך הביקור הנדיר של שחר ועד איבוד הנקודות של באר שבע. מכבי חיפה רוצה לחתום תשעה ימים מטלטלים עם חיוך. שלוש נקודות נגד הפועל תל אביב (20:30) יסמנו לה את הדרך המהירה לצלחת

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

1. לפני תשעה ימים, דקות אחרי התבוסה המוחצת 3:0 למכבי נתניה, חדר ההלבשה של מכבי חיפה היה שקט בצורה מפתיעה אפילו אחרי הפסד כל כך צורם. אם מישהו חשב שהמאמן ברק בכר ייכנס לחדר ההלבשה וינזוף בשחקנים, הוא התבדה. הפנים של השחקנים אמרו הכול. "היה שקט קשה מאוד בחדר ההלבשה", נזכר אחד השחקנים, "אם צריך להגדיר במילה אחת מה שכולנו הרגשנו זה 'הלם'".

התסריט הפסימי במכבי חיפה באותם רגעים היה שהקבוצה תתארח הערב (שני, 20:30) אצל הפועל תל אביב כשהיא מקדימה את הפועל באר שבע בנקודה בלבד. "ברור שאנחנו מתמקדים בעצמנו, אבל זה יהיה שקר אם נגיד שלא התייחסנו לשני המשחקים של באר שבע", קובע שחקן אחר, "ברור שלא רצינו להגיע למשחק הערב כשאנחנו רק נקודה מעליהם".

הרבה אוויר השתחרר אצל הירוקים אחרי שבאר שבע צברה רק נקודה משש אפשריות והפער עדיין גדול. "אין ספק שזה הרגיע קצת את המערכת, אבל אנחנו באמת מתעסקים בעצמנו כי אנחנו יודעים שאם נעשה את שלנו - נהיה אלופים. ניצחון היום יסיים כמעט סופית את הסיפור", אמרו במועדון.

בצוות המקצועי של מכבי חיפה הבהירו הבוקר שהם לא יאפשרו לשחקנים להיות שאננים בעקבות איבוד הנקודות של באר שבע. "אחרי ההפסד בנתניה אף אחד לא יגיע נפוח", מסביר שחקן בחיפה, "אנחנו דרוכים מאוד למשחק הערב".

בכר שרצה לשמור על השחקנים דרוכים, לא תרגל הרכב ברור, אך עושה רושם שסאן מנחם יוחלף על ידי חוסה רודריגס. "אם זה אכן יהיה כך כמו שניראה לפי התרגולים הטקטיים אז זה מפתיע מאוד" קבע אחד מחבריו של מנחם לקבוצה.

סאן מנחם, עלי מוחמד, שון גולדברג שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
קיבלו מספיק זמן כדי לצאת מההלם. שחקני מכבי חיפה בנתניה/ברני ארדוב

2. המאמן ברק בכר ואפילו הבעלים יעקב שחר נזפו השבוע בשחקנים על היכולת מול נתניה. שחר שלא מרבה להגיע לאימונים, עשה את כל הדרך על כביש החוף כדי "לתת בראש" לשחקנים להם הוא משלם משכורת. "זו הפעם האחרונה שאני רואה תצוגה כזו", הבהיר, "זו הייתה פשוט בושה".

בכר נזף, אבל ביקש התאוששות מהירה ואמר לשחקנים: "רק ביחד אפשר לצאת ממשחק כזה. בלי האשמות, פשוט תחזרו למה ששיחקנו רוב העונה".

הירוקים שיודעים שהגעה של שחר מבשרת שקרה משהו מיוחד מבינים כמה חשוב לתקן זאת הערב - גם בשביל העונה הבאה. "ברור שהמטרה היא קודם כל העונה, להבטיח אליפות ולזכות בגביע אבל כל אחד משחק גם על העתיד האישי שלו", קובע אחד מהשחקנים, "ברור לכולם שיהיה רצון להתחזק וכל אחד רוצה לשמור על המקום והמעמד שלו. המשחקים בסוף זה מה שבעיקר זוכרים".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב חולמת על הפתעה: "חייבים לתת פייט אמיתי"

לכתבה המלאה
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
השחקנים הבינו שאם שביקור של שחר באימון הוא לא עוד אירוע/מאור אלקסלסי

3. מעבר לעניינים המקצועיים וההתקרבות לאליפות שניה ברציפות, בחיפה התעסקו בימים האחרונים גם בסגירת היציע הצפוני במשחק מול מכבי תל אביב, שנראה שיהיה משחק ההכתרה . הירוקים ניסו לבטל את רוע הגזירה מבחינתם כאשר גם הקהל עדיין עסוק בכך. היום בצהריים מאות צפויים להגיע למשרדי ההתאחדות כדי לקיים מחאה מול משרדיה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully