וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטקוס חוזר לסגל של הפועל תל אביב: "חייבים לתת פייט אמיתי"

2.5.2022 / 16:05

האדומים ינסו להתאושש מהתבוסה בדרבי ולשפר את הרושם נגד מכבי חיפה (20:30). ורד ואייזן יפתחו, גוטליב חוזר, ליידנר בספק

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

לאחר התבוסה 5:0 בדרבי בשבוע שעבר וימים סוערים שהגיעו בעקבותיה, הפועל תל אביב תנסה לחזור הערב (20:30) למסלול ולהפתיע את מכבי חיפה - קבוצה לה האדומים הפסידו בכלל ששת מפגשי הליגה האחרונים.

השוער ארנסטס שטקוס ייכלל בסגל לראשונה בפלייאוף העליון. הליטאי הוותיק נפצע במחזור הסיום של העונה הסדירה, עמוק במחצית השנייה של המשחק נגד מכבי נתניה (2:2). הוא נעדר מחמשת המחזורים הראשונים בפלייאוף העליון והפועל תל אביב החתימה את בוגדן סרנבסקי כדי למלא את החסר (יגאל בקר פתח בתבוסה 3:0 למכבי חיפה במשחק הראשון). האוקראיני מגלה יכולת בינונית ומטה מאז שנחת והאדומים ישמחו לקבל את שטקוס בריא ושלם, לכן האחרון יעבור מבחן כשירות בסמוך לפתיחת ההתמודדות.

מי שיחזור להרכב הערב הוא עידן ורד שאמור לפתוח בכנף ימין, התפקיד בו הוא שיחק לאורך רוב הקריירה. שי אייזן יחליף את שי אליאס המורחק ואילו אושר דוידה ופרדי פלומן ישלימו את החלק הקדמי. האדומים יעלו ללא חלוץ טבעי בשל העובדה ששלומי אזולאי ויואב תומר פצועים.

עידן ורד שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
חוזר להרכב לראשונה מאז המשחק הקודם נגד מכבי חיפה. ורד/אודי ציטיאט

דורון ליידנר עדיין חש אתמול כאבים בקרסול הפגוע על אף שהנפיחות ירדה משמעותית. נראה כי המגן יערוך מבחן כשירות היום ואם לא יוכל לשחק, בני טרידובסקי או אלון אזוגי יחליפו אותו. מרקו ינקוביץ' מושעה ולא יהיה בסגל, אולם אדי גוטליב חוזר מהרחקה בשל כרטיסים צהובים ויפתח במרכז ההגנה.

במועדון אמרו לקראת המשחק: "לא מעניין את אף אחד הסגל החסר, אחרי הדרבי צריך להחזיר את הכבוד. מכבי חיפה הקבוצה הכי חזקה בארץ אבל אנחנו חייבים לתת פייט אמיתי".

הרכב משוער: בוגדן סרנבסקי, בן ביטון, סתיו למקין, אדי גוטליב, דורון ליידנר (אלון אזוגי), שי אייזן, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, אושר דוידה, עידן ורד, אנז' פרדי פלומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully