וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הפועל תל אביב לא הייתה מפסידה בדרבי לולא הכרטיס האדום"

1.5.2022 / 11:28

מאמן מכבי חיפה התכונן למפגש מול האדומים (שני, 20:30): "עד ההרחקה הם היו יותר טובים. נתניה עלו עלינו בכל פרמטר, הגיע זמן לתקן". על סגירת היציע הצפוני: "החלטה מאכזבת ולא הגיונית, בלי הקהל אין לנו את הכוח". בחיפה התאכזבו מהגרלת סדר הישיבה בגמר הגביע

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי חיפה ספגה במחזור שעבר את הפסדה הראשון בפלייאוף העליון, והוא היה כואב במיוחד. הירוקים ספגו 3:0 מול מכבי נתניה, אך בכל זאת שמרו על פער נאה של שש נקודות בפסגת הטבלה. מחר (שני, 20:30), המוליכה תתארח בבלומפילד אצל הפועל תל אביב ותנסה להשיג ניצחון חוץ ראשון בפלייאוף.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם מאמן השוערים גיא ויזינגר, הדובר דודו בזק. ברני ארדוב
מכבי חיפה תחזור לנצח? בכר/ברני ארדוב

"כשאתה מפסיד הזמן עובר לאט, אתה רוצה שיגיע המשחק הבא כדי לתקן, בטח אחרי משחק כזה חלש", אמר המאמן ברק בכר לקראת המשחק, "מצד שני עברנו תקופה עמוסה אז היינו צריכים את החופש הזה, לשמחתי יש לנו סגל מלא, כולם חזרו. יש לנו חוב לקהל שנשאר אחרי תצוגה רעה מאוד שלנו ואנו רוצים להחזיר לו".

"אני שמח שכל השחקנים עומדים לרשותי, חוץ מטאלב טואטחה ורז מאיר. חוסה רודריגס הוא שחקן מאוד חשוב שיכול לשחק במגוון תפקידים וזה עוזר. תחרות זה דבר טוב".

עוד בוואלה!

בעיית חלוצים בהפועל תל אביב לקראת המשחק מול מכבי חיפה

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
בכר מאוכזב מסגירת היציע הצפוני. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

"כולם רואים את הפלייאוף ורואים כמה המשחקים בחוץ קשים וצמודים", המשיך בכר, "אני מעריך שלמרות החמישייה שספגה, הפועל תל אביב לא הייתה מפסידה את הדרבי אם לא הייתה סופגת כרטיס אדום. עד האדום היא הייתה יותר טובה. זו קבוצה טובה וביתית, זה משחק קשה. צריכים להרים את הרמה ואת הקצב. כולנו יודעים שהיינו לא טובים נגד מכבי נתניה, זה הזמן לחזור להיות הקבוצה שאנו רגילים להיות. בעונה של כל כך הרבה משחקים שחקנים עושים טעויות, צריך לפרגן להם על העונה הזו. היו טעויות ועוד יהיו, החוכמה היא לדעת לתקן. נתניה עלו עלינו בכל פרמטר".

בנוסף, בכר התייחס להחלטה על סגירת היציע הצפוני במשחק הבית הבא מול מכבי תל אביב בעקבות השלכת האבוקות על ידי האוהדים הירוקים במשחק החוץ מול הצהובים: "זו החלטה מאוד מאכזבת. הקהל הוא הכוח שלנו. אני לא אגיד שבלעדיו אין לנו חשק, אבל בלעדיו אין לנו את הכוח לשחק. מקווה שההחלטה תשתנה כי אנחנו צריכים את הקהל איתנו, בטח במשחק כזה. זו החלטה לא הגיונית".

עורך הדין קים רטוש. באדיבות המצולמים
מסייע לאוהדים בפניה להתאחדות. עו"ד קים רטוש/באדיבות המצולמים

בחיפה יצאו מאוכזבים לאחר שבהגרלה שנערכה היום לגבי סדר הושבת האוהדים בגמר הגביע נקבע שהאוהדים הירוקים יישבו ביציע הדרומי ובחלק מהמערבי, בעוד בצפוני והמזרחי ישבו אוהדי הפועל באר שבע. המשמעות, כך להבנת גורמים המעורים בפרטים, היא שבאר שבעה תקבל כמות כרטיסים גדולה יותר מזו שהירוקים יזכו לה.

בעניין סגירת היציע הצפוני, אוהדי מכבי חיפה שלחו מכתב להתאחדות באמצעות עורך הדין קים רטוש בו הם דורשים לבטל את ההחלטה, ואם יקבלו תשובה שלילית הם יפנו לערכאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully