וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה לארח בחיפה ושולחת מסר לגבי גולדהאר

2.5.2022 / 12:04

הצהובים מאסו בשאלות על עתידו של הבעלים בכל פעם שקורה דבר דרמטי סביב המועדון: "עסוק בהשבת האליפות ולא מושפע משום דבר". היועצים המשפטיים עובדים על הערעור וההנהלה בחרה באצטדיון בחיפה לאירוח המשחק נגד מכבי נתניה

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

בבוקר שאחרי החלטת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל להשית על מכבי תל אביב עונש כבד של משחק רדיוס וחמישה משחקי בית ללא פתיחת שערים 10-11 ובמועדון מתקשים להירגע. היועצים המשפטיים של המועדון עובדים כבר מאמש על הגשת ערעור לבית הדין העליון על חומרת העונש שרובו גולש לתוך העונה הבאה.

הצהובים צפויים לקיים את משחק הרדיוס מול מכבי נתניה בחיפה במוצאי השבת הקרובה. מכבי תל אביב הגישה פנייה רשמית לקיום המשחק למרגלות הכרמל והנהלת האצטדיון אישרה זאת. כעת דנים הצדדים בסכום שתשלם מכבי תל אביב עבור שכירת האצטדיון והוא ייקבע לפי כמות השערים שייפתחו. במועדון העריכו בפני הנהלת האצטדיון כי יהיו במשחק לא יותר מ-10,000 צופים ומשכך, הם מבקשים שהסכום שייפסק יהיה נמוך ביחס לסכום שמשולם כאשר האצטדיון מלא.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. דני מרון
"אי אפשר לבוא בכל פעם ולשאול אם מיטש ממשיך אחרי כל עניין שקורה". גולדהאר/דני מרון

במכבי תל אביב לא מצליחים להתנתק מתחושת הרדיפה שהם חשים מזה זמן רב. "אין שום אחידות בעניין העונשים והעמדות לדין", אמרו הבוקר במועדון. "רק בשבת בדוחא קריאות שתהיה שואה למכבי וזה לא מצוין בדו"ח. אותנו מחפשים על כל דבר. כשזה מגיע למכבי תל אביב, כל דבר שומעים, רואים ומעמידים לדין אבל כשזה בקבוצות אחרות, לא מציינים ולא שמים לב".

באשר לבעלים מיטש גולדהאר, במכבי תל אביב מאסו בהתעסקות התקשורתית סביב עתידו של הקנדי לאחר כל עניין גדול שקורה במועדון. "מיטש עסוק בלהחזיר למכבי את האליפות ולא בהשלכות של עונש כזה או אחר. הוא עסוק בהשבת האליפות ולא בשום דבר אחר", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "אי אפשר לבוא בכל פעם ולשאול אם מיטש ממשיך אחרי כל עניין שקורה. מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב למעלה מעשר שנים והוא חושב רק על הצלחת המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully