וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "אולי יש שחקנים שלא יכולים לשחק תחת הלחץ"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד בסכנין: "ידענו שהם ירצו לבזבז זמן. לא יודע מה עוד אנחנו צריכים לעשות, אולי אני אשחק ואכבוש". סילבס: "ניצחון הירואי, הגעה לאירופה תהפוך את העונה להיסטורית"

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

אחרי שהייתה על גג העולם עם ה-0:5 בדרבי התל אביבי, מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לקרקע והמשיכה בפלייאוף העליון המאכזב שלה עם הפסד 1:0 דרמטי לבני סכנין, שהבקיעה את שער הניצחון בדקה ה-95. הניצחון בדרבי היה היחיד של הצהובים בשישה משחקים בפלייאוף העליון, ובארבעה משחקים נגד סכנין העונה הם צברו שתי נקודות בלבד.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב חזרה לסורה. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' אמר אחרי המשחק: "אחרי הדרבי בו ניצחנו 0:5 היה ברור שיהיה לנו משחק קשה. ידענו שנשחק נגד קבוצה שלא רוצה לשחק כדורגל, שתנסה לבזבז את הזמן והם עשו את זה. שלטנו במשחק כל הזמן, היו לנו חמישה מצבים נהדרים ואנחנו צריכים לכבוש שער. אני לא יודע מה עוד אנחנו צריכים לעשות, אולי אני אשחק ואכבוש. אם אנחנו לא כובשים, אנחנו צריכים לפחות לשמור על רשת נקייה. אני לא יכול להגיד שהשחקנים לא רצו, שלטנו והגענו לחמישה או שישה מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש".

על הפלייאוף הוסיף הסרבי: "כל משחק קשה וזה לא משנה אם אתה נגד סכנין או מכבי חיפה, כל משחק קשה. וגם, אם אתה במועדון כל כך גדול, אתה צריך לדעת איך לשחק תחת לחץ. אולי יש הרבה שחקנים שלא יכולים לשחק תחת לחץ. לא אמרתי שהשחקנים האלה לא מתאימים למכבי, רק אמרתי שאם אתה במועדון גדול כמו מכבי תל אביב, אתה צריך להיות ב-100% בכל משחק. אנחנו מכבי וכל משחק הוא חשוב מאוד. נצטרך לתת את המקסימום בכל המשחקים שנותרו".

סטיפה פריצה הוסיף: "ברור שזה מאכזב. היו לנו הרבה מצבים, לא כבשנו ואז ספגנו שער והפסדנו. שיחקנו טוב בדרבי וכבשנו, היום לא כבשנו. הם כבשו וניצחו. הדברים האלה קורים, זה הכדורגל ואנחנו צריכים לשפר הרבה דברים. אנחנו חסרי מזל היום. ברור שאני רוצה להישאר במכבי תל אביב. אני חושב שאנחנו לא צריכים לדבר על העתיד עכשיו, אני מאוכזב מההפסד ולא חושב על החוזה שלי, רק על המשחק. מה שיקרה יקרה".

עוד בוואלה!

בדקה ה-95: בני סכנין ניצחה את מכבי תל אביב 0:1

לכתבה המלאה
חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
ניצחון גדול לסכנין. סילבס/מאור אלקסלסי

חיים סילבס המאושר אמר בסיום: "זה אחד הניצחונות הגדולים של סכנין העונה. אף אחד לא נתן לנו סיכוי בסיטואציה שלנו. זה קרה בעזרת הקהל, בעזרת המגרש שהוא מבצר, בעזרת לב ואומץ שלנו. מכבי תל אביב שלטה יותר אבל הגענו למצבים שלנו, יכולנו לעשות יותר לפני השער. כשעושים הכל נכון ועם כל הלב, באים על שכרנו".

"שחקנים שמתאמנים כל השנה ואז מקבלים הזדמנות - זה מה שיפה בספורט. נלחמים כדי שהעונה לא תיגמר עבורנו. זו עונה ענקית, ידענו שנצטרך לקחת נקודות בבית. ידענו שיהיה קשה, היה משחק הירואי ואני גאה מאוד בשחקנים. המקום באירופה? זה קצת עוול להתנות דברים לשחקנים, העונה הזו היא כבר מאוד מוצלחת. הוצבה מטרה להגיע לפלייאוף וכולם עמדו בזה. מפה אנו רוצים ללכת הלאה, הצבנו את המקום הרביעי כאקסטרה מטרה, אם נשיג אותה זו תהיה עונה היסטורית".

"איך לא קיבלתי הצעה לחוזה חדש? לא יודע, התפקיד שלי הוא עד היום שאני חתום אליו, להיות לויאלי ובלי לשים זרקוק על עצמי. מרגיש שאני לא צריך להגיד מה מגיע לי, עושה את העבודה שלי ויש מפסיק אנשים שמעריכים. אני נאמן לשחקנים, למועדון, לעצמי. סכנין פה כדי להילחם עד הרגע האחרון".

מחמוד קנדיל, שוער בני סכנין. מאור אלקסלסי
חזר להרכב ושמר על שער נקי. קנדיל/מאור אלקסלסי

מחמוד קנדיל חזר לשער אחרי למעלה משלושה חודשים ושמר על שער נקי. אחרי שנותרו בלתי מנוצחים בארבעה משחקים מול מכבי תל אביב השוער אמר: "אין איזה סוד, יש תקופות שהכול נדבק לך נגד קבוצות מסוימות בעונות מסוימות. זה גם קרה לנו נגד מכבי חיפה בעבר. אני רוצה לסכם את כל העונה שלנו, יש עוד הרבה משחקים, אבל עשינו עבודה טובה מאוד. גם המאמן עושה עבודה נפלאה מאז שהגיע. כל מי שבנה את הקבוצה ותרם לה עשה עבודה טובה. אתמול הייתה לנו אסיפה ובתוכה חיים שאל אותנו שאלה מה בא לפני הרצון? ואני עניתי אמונה. עם כל הסגל החסר אני האמנתי".

"למרות שהייתי חודשיים וחצי בחוץ ועברתי תקופה קשה, המשפחה שלי סבלה והרבה אנשים הספידו אותי, אני יכול להיות גאה. אני יודע שאני מודל לחיקוי להרבה ילדים שיכולים ללמוד ממני. אני מאמין בדרך שאני משקיע בה. היו הרבה סיבות לזה שאיבדתי את המקום בהרכב, אבל אני שמח שזה מאחוריי. כל זמן שהקבוצה ניצחה, אני אחד הקפטנים ותמכתי כל הזמן, שמחתי כשניצחנו. דרך תמיד משתלמת. אני מאמין לזה ואני רוצה להודות להרבה אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully