וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תסתפק באיביץ': ההפסד בסכנין חיזק חובת מהפכה בסגל

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 14:35

הצהובים יאפשרו למאמן החדש לבצע מתיחת פנים משמעותית מאוד בסגל לעונה הבאה. קרסטאיץ', שאחרי הדרבי שוב פיתח אמונה שיוכל להישאר, נותר עצבני וביקר את שחקניו. ז'ראלדש התקרב למכסה שמאריכה את לו את החוזה, אבל צפוי לעזוב

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב תאפשר לולדאן איביץ' לבצע מתיחת פנים משמעותית מאוד בסגל הקבוצה לקראת העונה הבאה. אף שיש במועדון כאלה שבטוחים כי ניתן להוציא יותר מסגל השחקנים שכשל העונה, אין כוונה להכריח את הסרבי שצפוי לחזור לקראת העונה הבאה, להישאר בסגל הזה, אף שיש שחקנים החתומים לעונה נוספת. ספק אם במכבי תל אביב יודיעו דבר מה על איביץ' בטרם העונה הזו תסתיים, אך זה הכיוון הברור של ראשי הקבוצה שמבינים כי כדאי לנסות ולהצליח שוב עם המאמן שהוביל את מכבי תל אביב לשתי אליפויות, מאשר לחפש עוד הרפתקה עם מאמן חדש.

דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
עוד ערב מאכזב, עוד עונה מכזבת. גלזר ומכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

בכל הקשור לרכש, מכבי תל אביב תתנפל על כל שחקן ישראלי שניתן להביא ותציע סכומים גבוהים לקבוצות כדי לצרף מי שקשור בחוזה.

באשר להפסד אמש בסכנין, בקבוצה היה גם מי שמצא צדדים חיוביים לחזרה מהצפון ללא נקודה. "אם היינו מסתמכים על ה-0:5 בדרבי, זה היה שקר", אמר גורם במועדון. "הניצחון על עשרה שחקני הפועל תל אביב בדרבי, לא משקף את המציאות שלנו העונה וטוב שמהר מאוד נזכרנו בכך".

שיתופו של אנדרה ז'ראלדש במשחק קידם אותו לעמוד במכסת המשחקים שמאריכה את חוזהו אוטומטית, אבל במכבי תל אביב מעדיפים מגן ימני אחר לעונה הבאה.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' היה עצבני מאוד בסיום המשחק וירה בלי פילטרים מול התקשורת את אשר על לבו. בסביבתו של קרסטאיץ' מספרים כי אחרי הדרבי הוא שוב פיתח אמונה שיש לו סיכוי להישאר בעונה הבאה ושאם הוא יוביל את מכבי תל אביב לסיום מזהיר עם חמישה ניצחונות בפלייאוף העליון, תגבר האמונה של מכבי תל אביב בו. זו הסיבה, בעיני גורמים הקרובים אליו, שהוא ממש כעס בסיום על ההחמצות של השחקנים ועל עבודת ההגנה הלקויה מנגד בשער שכבש גיא מלמד.

רק מאוחר יותר נרגע קצת קרסטאיץ' כאשר נודע לו שבמהלך המשחק הוא הפך לסבא אחרי שבתו ילדה בת בסרביה.

במהלך היום נודע כי מכבי תל אביב תעמוד לדין בגין קריאות גזעניות כגון "שיישרף לכם הכפר", "עמוס מז**ן כבשים" ו"מוחמד מת". בני סכנין תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל האוהדים שזרק למגרש בקבוק שתייה, ירק לעבר עוזר השופט וזרק זיקוק לעבר כר הדשא.

טל בן חיים, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הרבה החמצות לצהובים הותירו את המאמן מתוסכל. בן חיים/מאור אלקסלסי

במחזור הבא מכבי תל אביב תארח את מכבי נתניה ושלושה ימים לאחר מכן היא תתארח אצל מכבי חיפה במחזור אמצע שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully