וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "סוף סוף נוכל לחייך ביום העצמאות, אבל חיוך קטן"

עודכן לאחרונה: 30.4.2022 / 23:02

מאמן הפועל ירושלים מבסוט אחרי ה-0:2 החשוב על הפועל חיפה, גיא בדש הוסיף: "המשחק במחזור הבא? על החיים שלנו"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון חשוב מאוד עם 0:2 בחוץ מול הפועל חיפה ופתחה פער של שלוש נקודות מהקו האדום, שני מחזורים לסיום העונה.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מבסוט. זיו אריה/ברני ארדוב

מאמן ירושלים זיו אריה המאושר אמר אחרי המשחק: "הלוואי שזה היה קל. הדרישות שלי צנועות מאוד. בראש השנה לא הצלחנו לשמוח, בפסח לא שמחנו, לפחות ביום העצמאות נוכל לחייך, לא חיוך גדול, אבל כן לחייך. אני לא יכול להתעלם מהתוצאות של האחרות, הן שמו אותנו במצב שבו אנחנו נמצאים כי עשינו פלייאוף נורא. ברור שזה חלק, אבל המזל שלנו שאנחנו תלויים בעצמנו. התוצאות נחמדות, אבל אם לא נעשה את העבודה שלנו, תהיה לנו בעיה. אם אפשר לשחק פה עד סוף השנה אני אשמח. התחלנו בצורה אדירה ואז התחלנו להילחץ ולעשות שטויות. במחצית השנייה התחלנו טוב, כבשנו והיה לנו מה להפסיד. הלכנו אחורה סתם ואז המצב היחיד שהגענו אליו נכנס".

לקראת מכבי פתח תקוה: "כל הגדרה שאתן לא תתאים. המועדון הזה עשה כברת דרך. יש הרבה אנשים שלא אוהבים את המועדון הזה, אבל הוא חייב להיות בליגת העל. יהיה לנו קשה להישאר. הבקשות שלי צנועות, לישון טוב הלילה, לחייך לאשתי המסכנה ולהמשיך הלאה".

גיא בדש הוסיף: "היינו חייבים לנצח בלי קשר לכלום. לא ניצחנו מאז הפעם האחרונה שהיינו פה. זה היה חשוב לנו כקבוצה. התוצאות טובות לנו וזו שמחה נוספת, אבל שום דבר עוד לא נגמר. יש לנו עוד שני משחקים חשובים מאוד. אפשר קצת לשמוח, אבל כלום עוד לא נגמר. זה סתם צירוף מקרים שהשגנו כאן נקודות, זה אצטדיון טוב אבל לא יותר. כל החיים שלנו על המשחק הזה מול מכבי פתח תקוה, צריכים לבוא ולנצח".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי: "ברור שהייתי רוצה לסיים את העונה אחרת. הייתה לנו הזדמנות לנסות לתקן את הרושם אחרי משחק הנפל שלנו בקרית שמונה. לא ניצלנו את זה וחבל מאוד. את הפלייאוף דווקא התחלנו טוב, הבטחנו את ההישארות בליגה, החלפנו מערכים כדי לנסות לחזור למסלול הניצחונות וזה מצער ומאכזב מאוד. נצטרך להתאמץ במשחקים שנותרו לנו כדי לנסות לתקן את הרושם. אכזבנו. ברור שחלק מהשיקולים זה לפי מי שימשיך בעונה הבאה. זו ההזדמנות לראות שחקנים כמו שניר טליאס, שלא קיבל הזדמנויות או בוגנים וכל הצעירים שאנחנו יכולים לשלב. זה חלק מהתכניות שלנו. הפועל חיפה לא תרד וצריך לחשוב על העונה הבאה".

עוד בוואלה!

בדרך להישארות: הפועל ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

מה נשאר להן

מכבי פתח תקוה: הפועל ירושלים (חוץ), הפועל חדרה (בית)
הפועל ירושלים: מכבי פתח תקוה (בית), מ.ס. אשדוד (חוץ)
הפועל נוף הגליל: עירוני קרית שמונה (חוץ), הפועל חיפה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully