וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומיאו: "הפועל ת"א בפלייאוף? נוכל להשיב להם על ההפסדים"

2.5.2022 / 6:49

קפטן מכבי תל אביב קיבל הרבה מחמאות אחרי הניצחון על הפועל ירושלים, התייחס לאפשרות של דרבי ברבע הגמר ושוב לא שכח את ההדחה מהיורוליג: "לא מרוצים מהסדרה נגד ריאל אבל אי אפשר לשנות את מה שקרה"

מכבי תל אביב עשתה אמש (ראשון) צעד משמעותי לעבר המקום הראשון בטבלת ליגת העל בתום הבית העליון כשגברה 79:89 על הפועל ירושלים ביד אליהו. כדי להשלים את משימתם יצטרכו הצהובים לנצח את שני המשחקים שנותרו להם, נגד הפועל גליל עליון בחוץ והפועל חיפה בבית, או לנצח רק אחד, אם הפועל ירושלים תפסיד לבני הרצליה בחוץ במשחק שייערך ביניהן.

מכבי פתחה את המשחק טוב, אך מאמצע הרבע הראשון ועד לסיום המחצית ראתה את ירושלים פותחת פער של 7 נקודות, משתלטת על המשחק ויורדת למחצית ביתרון 44:48. הצהובים החלו בריצה עוד בסיום המחצית הראשונה ועד ל-5 דקות בתוך הרבע השלישי השלימו 0:16, הפכו את המשחק, אך עד לסיום עוד נאבקו בירושלים שנלחמה וניסתה לחזור.

שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות במכבי, כשקינן אוואנס עם 15 נקודות ו-8 אסיסטים הצטיין, אך את מירב המחמאות סוחט דווקא ג'ון דיברתולומיאו שקלע 11 נקודות, כולל 3 שלשות במאני טיים במחצית השנייה. "שיחקנו טוב בכלליות, מכבי קבוצה חזקה, לא שמרנו מספיק טוב נגדם במחצית הראשונה. היה לנו רבע שלישי טוב מאוד, אם יש דבר שאנחנו צריכים לעבוד עליו, זה לגמור את המשחק קודם. החזרנו אותם למשחק, ועם קבוצה כזאת אי אפשר לתת להם יותר מדי הזדמנויות כמו שנתנו. אנחנו מרוצים ומתקדמים הלאה".

כשנשאל על יכולתו אמר הקפטן של הצהובים: "יש הרבה פקטורים שתורמים להצלחה שלנו בליגה, יש שחקנים שהם חלק מהמסורת שלנו, זה הסיבה שאנחנו מצליחים לאחרונה. אני לא אוהב לדבר על עצמי, בכל הנוגע לעבוד חזק, אני עושה הכי טוב שאני יכול, אם אני דוגמא לילדים זו מחמאה גדולה".

ג'ון דיברתולומאו, מכבי תל אביב חוגג. דני מרון
שלוש שלשות במאני טיים. דיברתולומאו/דני מרון

במכבי תל אביב התייחסו לא מעט במהלך הימים האחרונים למעבר בין סיום העונה האירופית למאני טיים בליגת העל, מעבר שהצהובים עושים טוב מאוד בשנים האחרונות. בקבוצה היו מרוצים מהתגובה נגד הפועל ירושלים, למרות שכמה מהשחקנים לא שיחקו טוב הגנתית, כמו אנטה ז'יז'יץ', שאבי אבן התקשה למצוא את המאצ'אפ לסנטר הקרואטי, והחל לשחק איתו רק בהתקפה בדקות הסיום, במהלך שגרם לבלבול אצל ז'יז'יץ'.

"אנחנו לא מרוצים מהסדרה נגד ריאל, היו לנו תקוות ורצון לעשות משהו. נפלנו. במכבי צריכים לחשוב על המשחק הבא תמיד, זה היה ניצחון חשוב אבל יש לנו משחק גדול בגליל ביום שבת. אנחנו מדברים על זה כל הזמן, אי אפשר לשנות מה שקרה עד עכשיו", אמר דיברתולומיאו.

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב לא תקבל החלטות על סמך הליגה, פסקוואל וגינת על הכוונת

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב דרק וויליאמס, רומן סורקין חוגגים. דני מרון
יפגשו את הפועל תל אביב בפלייאוף? וויליאמס וסורקין/דני מרון

הצהובים עדיין יכולים לסיים בכל אחד מהמקומות 1-3, כשהיריבות האפשריות שלהם ברבע הגמר יבואו מבין הפועל תל אביב, הפועל חיפה, הפועל גלבוע/גליל, עירוני נס ציונה והפועל אילת. כשדיברתולומיאו נשאל על האפשרות לפגוש את הפועל תל אביב הוא אמר: "אנחנו לא שולטים במי נשחק, אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון, ולהיות עם יתרון הביתיות כל העונה. אם נשחק נגד הפועל, הדרבי מרגש ואחרי שניצחו אותנו כמה פעמים תהיה לנו הזדמנויות להשיב להם .הפלייאוף פה מרגש ואני תמיד רוצה לשחק על האליפות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully