וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן הילל את דיברתולומאו: "ווינר מדהים, דוגמא לכל שחקן"

1.5.2022 / 23:30

מאמן מכבי תל אביב שיבח את הקפטן שקלע סלים מכריעים נגד הפועל ירושלים. הלפרין התאכזב: "אדאמס לא יכול לסחוב אותנו לבד"

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - סן פאבלו בורגוס 69:84/ספורט1

מכבי תל אביב התאוששה הערב (ראשון) מההדחה ביורוליג, אחרי שגברה 79:89 על הפועל ירושלים והתקרבה להבטחת המקום הראשון בליגת העל בתום העונה הרגילה. במשחק הראשון שלהם מאז הסוויפ שספגו מריאל מדריד, חגגו הצהובים סוויפ משל עצמם - כשהשלימו 0:3 על היריבה המושבעת במשחקי העונה הרגילה, לראשונה מאז 2011. קינן אוואנס וג'יימס נאנלי קלעו 15 כל אחד למנצחת, בעוד 26 של ג'יילן אדאמס לא הספיקו מנגד.

"אני שמח שרשמנו ניצחון חשוב במאבק קדימה, יש עוד שני משחקי ליגה לפנינו, אבל המשחק היה מאוד חשוב. אני שמח שעשינו את המעבר והיינו חדים. לא התחלנו את המשחק מספיק חדים ואגרסיביים בהגנה. אני שמח שבחצי השני עשינו שדרוג בכל הפן הזה, וניצחנו".

שחקני מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין, יפתח זיו חוגגים. דני מרון
נושמים לרווחה. מכבי תל אביב חוגגת/דני מרון

אבן ניתח את ההבדלים בין המחצית הראשונה לשנייה. "ירושלים התחילה את המשחק באחוזים גבוהים, היא קבוצה מוכשרת, אבל עשינו עבודה טובה יותר בחצי השני, וזה נתן לנו יתרון. הגענו מאוד רכים והתחלנו עם אדאמס בחילופים, זה הכניס אותו למשחק, ירדנו מזה וזה עזר ליצור עליו אגרסיביות ולחץ. בחצי הראשון הוא עשה הכל בנעימים. ירדנו במחצית עם פחות מדי אקטיביות, זה לא היה מספיק טוב. היינו שם, אבל לא היינו מספיק אקטיביים. כשהרמנו את הדבר הזה, המשחק השתחרר והגענו ליותר זריקות חופשיות".

אבן שיבח את ג'ון דיברתולומאו, שקלע סלים מכריעים וסיים עם 11 נקודות. "ג'ון שחקן מדהים, לא בטוח שיש מישהו שחושב עליו משהו אחר. הוא ווינר. שמח שהוא היה שם היום כדי לנעוץ את השלשות הקריטיות. כולם באו עם הבנה גדולה שזה משחק שיכול לשים אותנו במקום הראשון, אבל ג'ון מנוסה, מכיר את המועדון, ולא מפחד. הוא אחד האנשים שמייצרים אצלנו את החיוביות, הדינמיות והאקטיביות. הוא דוגמא לכל שחקן שגדל במחלקות הנוער, שיראו איך הוא מתאמן ומשחק, שיגידו שהם רוצים להיות כמוהו".

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. דני מרון
המפנה הגיע במחצית. הלפרין/דני מרון

בצד השני, יותם הלפרין סיכם: "בחצי הראשון שיחקנו כדורסל טוב, הגנתית קיבלנו 44 נקודות שזה קצת יותר ממה שאנחנו רגילים, קלענו 48 בצד השני. נפתחה המחצית השנייה, נפלנו ברמת האגרסיביות, לא הצלחנו להיכנס להתקפה שאנחנו רוצים, נפלנו לעייפות וזה נבע מרוטציה קצרה יותר שלי משל מכבי. אני גאה בשחקנים, נלמד מזה ונמשיך הלאה".

הלפרין הוסיף: "הייתי שמח אם היו יותר שחקנים שנכנסים יותר טוב למשחק. ג'יילן לבד לא יכול למשוך את הקבוצה הזאת לאורך 40 דקות, לא כאן ולא נגד מכבי. זה לא קרה היום, כולנו נסתכל על הווידאו למשחק הזה ונראה מה אפשר לעשות יותר טוב.

מכבי קבוצה איכותית עם שחקנים איכותיים, קבוצה עמוקה. כשאתה מוריד את הרגל מהגז ומוריד את רמת האגרסיביות - אתה תיפגע. יש משחקים שזה בסדר קצת ליפול במהלך המשחק, פה אסור שזה יקרה. אנחנו משחקים טוב בחודשים האחרונים, ונלחמים על המקום הראשון, עשינו דברים טובים בעבר ונרצה לעשות גם בעתיד. לכל משחק שלנו נגד מכבי יש חיים משלו, בארנה הובלנו 7, 6 דקות לסוף. גם היום לא נשברנו, אבל רגעי מומנטום קטנים של מכבי גמרו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully