וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה ניצחה את חולון בקרב על המקום השלישי, טענות לנהמות לעבר אונואקו

הפתעת העונה הרשימה עם 75:90, ונתנה לגודס חומר למחשבה לפני פיינל פור ליגת האלופות. בהרצליה טענו: הסנטר ספג קריאות גזעניות

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - סן פאבלו בורגוס 69:84/ספורט1

בני הרצליה ממשיכה את העונה הנפלאה שלה. מחזיקת הגביע גברה הערב (ראשון) 75:90 על הפועל חולון בקרב ישיר על המקום השלישי וקטעה רצף של 11 הפסדים רצופים מולה שנמשך יותר מחמש שנים. אחרי שבשבוע שעבר הבטיחה את יתרון הביתיות בפלייאוף, הקבוצה של אורן אהרוני נראתה מצוין גם באחד המגרשים הקשים בליגה, והשיגה את הניצחון בזכות מחצית שנייה דומיננטית. מנגד, חולון קיבלה חומר למחשבה חמישה ימים לפני פיינל פור ליגת האלופות.

על המשחק העיבה תקרית חריגה: לטענת אנשי הרצליה, צ'ינאנו אונואקו ספג נהמות וקריאות גזעניות מאוהדי חולון אחרי עבירה טכנית שנרשמה לחובתו ברבע השני. המהומה החלה לאחר שהסנטר המצטיין ניסה להכשיל את כריס ג'ונסון, ואוהדי חולון הגיבו בזעם. הרצליה הגיבה לתקרית וצייצה: "ה'פרס' על נהמות, תנועות חיקוי קוף וקריאות גזעניות הם עבירה טכנית לחובת השחקן. בכדורגל עוצרים על זה את המשחק. מתי אצלנו?".

שחקן בני הרצליה צ'ינאנו אונואקו. ברני ארדוב
תקרית חריגה. אונואקו/ברני ארדוב

כריס באב היה המצטיין בשורות הרצליה עם 24 נקודות, די ג'יי קופר רשם דאבל-דאבל מרשים עם 19 ו-11 אסיסטים (לעומת 0 איבודים), צ'ינאנו אונואקו הסתפק ב-14 לצד 12 ריבאונדים, וגם מוריס קמפ (13) ושון דאוסון (10) הגיעו לספרות כפולות. מנגד, אדם סמית' שחזר לסגל של חולון בלט עם 24 נקודות, כריס ג'ונסון הוסיף 15 אבל יצא בחמש עבירות, וטיירוס מגי רשם משחק מאכזב עם 0 נקודות ב-17 דקות.

עוד בוואלה!

זוסמן ובלאט הצטיינו, אלבה ברלין פירקה את היידלברג ב-40 הפרש

לכתבה המלאה
אדם סמית', שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
חומר למחשבה לפני הפיינל פור. אדם סמית'/ברני ארדוב

סטטיסטיקה מלאה

קלעו לבני הרצליה: כריס באב 24, די ג'יי קופר 19 (11 אסיסטים, 3 חטיפות, 0 איבודים), צ'ינאנו אונואקו 14 (12 ריבאונדים), מוריס קמפ 13 (6 ריבאונדים), שון דאוסון 10, סנדי כהן ואלכסנדר זצ'ביץ' 5 כל אחד.

קלעו להפועל חולון: אדם סמית' 24, כריס ג'ונסון 15 (4 אסיסטים, 5 עבירות), גיא פניני 9 (5 אסיסטים), מייקל קייזר 8, רפי מנקו וג'ו רגלנד (6 אסיסטים, 5 איבודים) 7 כל אחד, פרדריק בורדיון 3, איתן ינאי 2. טיירוס מגי (17 דקות, 0 מ-2 מהשדה) לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully