וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב השחור של הפועל באר שבע בנתניה: "ברגע האמת פישלנו בגדול"

2.5.2022 / 6:15

לתבוסה, הפציעות וההרחקות התווספה תלונה שהגיש אוהד נגד מריאנו באריירו, ובקבוצה באו בטענות: "הוא הרגיש מאויים, הגיע הזמן שתהיה יציאה בטוחה מנתניה". בינתיים מקווים בקבוצה שגורדנה, אספרייה ומרטינס יוכשרו לגמר הגביע, ומתנחמים באזרחות של ויטור: "קיבלנו מתנה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

גם בחלומות הכי שחורים שלה, הפועל באר שבע לא היתה יכולה לדמיין ערב יותר גרוע מזה שחוותה אמש (ראשון) בנתניה. גם תבוסה 3:0 לקבוצה שהפכה לאחת השנואות עבור אוהדי הפועל באר שבע. גם פציעות של שלושה שחקנים חשובים שלא ברור עדיין מה חומרתן. גם הרחקה וצהובים שמונעים משחקנים לשחק במשחקים הקרובים. ואם לא די בכך, אז גם תלונה לילית במשטרה כנגד מריאנו באריירו בטענה כי דחף עם מרפקו אוהד של מכבי נתניה. על כך אמרו אמש בהפועל באר שבע: "לא יכול להיות ששחקנים שלנו ייצאו מהאיצטדיון לרכבים שלהם ואוהדי נתניה יקיפו אותם, יקניטו ויאיימו מבלי שהמשטרה והסדרנים דואגים לשלומם. מריאנו הרגיש מאויים על ידי אוהדים כשהוא דיבר בפלאפון ודחף קלות אוהד שרץ להגיש נגדו תלונה. הגיע הזמן שתהיה יציאה בטוחה לשחקנים מהאצטדיון בנתניה".

בכל הקשור לצד המקצועי, קיימת אכזבה מאוד גדולה מהשחקנים שלא ידעו למנף את שני הניצחונות בליגה ובגביע המדינה על מכבי תל אביב כדי להיצמד למכבי חיפה. "לא ניצלנו את המעידות של מכבי חיפה וברגע האמת פישלנו בגדול. גם התיקו בסכנין וגם ההפסד הערב, הביאו אותנו למצב שמכבי חיפה תוכל לחגוג עלינו אליפות בטרנר ואת זה נרצה למנוע", אמרו אמש במועדון לקראת המחזור הבא.

שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. ברני ארדוב
הכל הלך הפוך. גורדנה אחרי הפציעה/ברני ארדוב

מיגל ויטור שהורחק על ידי איתן שמואלביץ' בגיבוי שופט ה-VAR זיו אדלר שאישר את ההרחקה, אמר בסיום בחדר ההלבשה: "לא התכוונתי לפגוע בקארצב. הרגל נחתה על הגב שלו כי לא יכולתי להוריד אותה על מקום אחר. זה לא היה בכוונה". בערב כמו זה שהיה אמש, רק ההודעה של שרת הפנים איילת שקד כי תעניק לויטור אזרחות, הצליחה להסב קורת רוח לאנשי הקבוצה. ויטור היה מאופק אמש נוכח ההרחקה שלו, אבל גורם במועדון אמר: "קיבלנו מתנה גדולה כששחקן כמו ויטור לא ייחשב לזר בעונה הבאה. זה יאפשר לנו להביא עוד זר על משבצת שתתפנה, וצריך לנצל את זה".

הפצועים רועי גורדנה, דנילו אספרייה ואנדרה מרטינס ייבדקו היום כדי לאבחן את חומרת הפציעות שלהם. בבאר שבע מקווים כי הם יוכלו לחזור לשחק בהקדם ולא ייצאו להיעדרות ממושכת שכבר תסתום את הגולל על העונה שלהם. "אלה שלושה שחקנים להרכב בגמר הגביע וחייבים להכשיר אותם לכך", אמרו אמש בקבוצה.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור מול שחקן מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ'. ברני ארדוב
סוג של נחמה. ויטור/ברני ארדוב

מלבד ויטור שיחמיץ את מכבי חיפה במחזור הבא, גם תומר יוספי ואביב סולומון ייעדרו בגלל צהובים. את המשחק שלאחר מכן מול הפועל תל אביב יחמיצו בשל צהובים חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד, שגיב יחזקאל והלדר לופס.

במחזור הבא תארח הפועל באר שבע את האלופה והמוליכה מכבי חיפה, במשחק בו יוכלו הירוקים להבטיח אליפות (בהנחה וינצחו הערב את הפועל תל אביב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully