וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראוחו האריך חוזה, פרנקי דה יונג "מרגיש לא בנוח ולא שולל עזיבה"

בלם ברצלונה ימשיך עד 2026, הקשר מתוסכל מכך שהשלים 90 דקות רק שבע פעמים במשחקים בהם שותף תחת צ'אבי: "המאמן משבח אותו, אך מילים לחוד ומציאות לחוד"

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

דווקא אחרי שנראתה מצוין מאז מינוי צ'אבי, ברצלונה שוב נמצאת בדעיכה בשבועות האחרונים והפסידה לראשונה אי פעם שלושה משחקים רצופים בקאמפ נואו - נגד איינטרכט פרנקפורט ברבע גמר הליגה האירופית ובליגה המקומית מול קאדיס וראיו וייקאנו. לקראת הקיץ, שצפוי להיות עמוס במיוחד בגזרת המצטרפים, הקבוצה שמרה על אחד הנכסים החשובים ביותר שלה - רונאלד אראוחו.

האורוגוואי בן ה-23, שהפך בשנתיים האחרונות לשחקן מפתח בהגנה של ברצלונה, חתם על חוזה חדש שישאיר אותו בקטאלוניה עד 2026. בברצלונה פעלו במשך חודשים רבים כדי להגיע לסיכום עם אראוחו שהחזיק בחוזה עד 2023, ולמרות שזכה להתעניינות מקבוצות נוספות ברחבי אירופה, בסופו של דבר הוא ימשיך בקאמפ נואו.

עוד לפני כן, בספרד סימנו שחקן שדווקא עלול לעשות את הדרך החוצה בקיץ הקרוב - פרנקי דה יונג. הקשר ההולנדי הצטרף מאייאקס לפני שלוש שנים תמורת 75 מיליון יורו, אך ב"מארקה" הגדירו כי לעתים העונה המעמד שלו אינו הולם את תג המחיר. מתוך 27 משחקים בהן שותף תחת צ'אבי, הוא השלים 90 דקות רק שבע פעמים והוחלף ב-14 מקרים.

כעת, חרף ההצהרות שלו ושל המאמן בתקופה האחרונה כי שיתוף הפעולה ימשיך גם מעבר לקיץ, הישארותו בעונה הבאה אינה מובטחת והתמונה לא כל כך ברורה. "פרנקי לא מרגיש כל כך בנוח במועדון ולא שולל עזיבה בקיץ", נכתב ב"מארקה", "צ'אבי מרבה לשבח אותו, אך מילים לחוד ומעשים לחוד. הוא לא מרוצה מכך שהוא מוחלף כל כך הרבה פעמים, נגד ראיו הוא אף ירד עצבני לחדר ההלבשה".

פרנקי דה יונג שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
משלים 90 דקות לעתים רחוקות. דה יונג/רויטרס

בברצלונה לא סוגרים את הדלת בפני מכירה מכיוון שהם יודעים שהם יוכלו להרוויח סכום משמעותי. אם ימכרו אותו בסכום בו רכשו אותו לפני שלוש שנים, תהיה להם את היכולת הכלכלית להנחית בקאמפ נואו כוכב בקיץ הקרוב. מנצ'סטר יונייטד, שמינתה לאחרונה למאמן את אריק טן האח שהדריך את דה יונג באייאקס הוזכרה כמעוניינת בקשר, כמו גם באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully