וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תיפגש עם סרג'י רוברטו וגאבי, צ'אבי תומך בהשארת דמבלה

המועדון מצפה שרוברטו יפחית בשכר, השחקן רוצה להישאר אך לא בכל מחיר. באיירן עוקבת אחרי השיחות עם גאבי, הקשר בין סוכנו של הצרפתי למנכ"ל הקטאלנים חודש

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

לצד העובדה שתשחק שלוש פעמים תוך שבעה ימים, לברצלונה מצפה שבוע עמוס, אינטנסיבי ומלא בפגישות, כך על פי ה"מונדו דפורטיבו". אחרי ההדחה מהליגה האירופית ברבע הגמר על ידי איינטרכט פרנקפורט, הקטאלנים יפגשו בשני את קאדיס במסגרת הליגה ולאחר מכן יצאו לסוסיאדד ויארחו את ראיו וייקאנו. בזמן שצ'אבי ושחקניו ינסו לשפר עמדות ברביעייה המובילה. במקביל, המנכ"ל מתאו אלמאן ייפגש עם נציגים של מספר שחקנים כדי לדון בעתידם במועדון.

שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו. Pedro Salado, GettyImages
לא יישאר בכל מחיר. רוברטו/GettyImages, Pedro Salado

הראשון בתור יהיה רונאלד אראוחו. הבלם מאורוגוואי כבר סיכם על הארכת החוזה, אך נותרו סעיפים בודדים לפני שתצא ההודעה הרשמית על הישארותו עד 2026. אלמאן גם ייפגש עם סוכנו של סרג'י רוברטו, שמסיים חוזה בתום העונה הנוכחית. במועדון מצפים שהשחקן בן ה-30 יפחית משמעותית בשכרו, אך הספרדי מתלבט. הוא היה רוצה להמשיך במועדון, אך לא בכל מחיר כי ייתכן שמחכות לו הצעות טובות יותר מבחינה כלכלית.

מי שגם כן מסיים חוזה בתום העונה הנוכחית הוא שחקן הכנף עוסמאן דמבלה. הצרפתי כבר היה בדרך החוצה בינואר האחרון אחרי פיצוץ בין אלמאן לבין סוכנו של השחקן, מוסא סיסוקו, כאשר ב-20.1 המועדון הכריז כי יפעל בכל דרך כדי למצוא לו קבוצה חדשה וכי לא יהיה יותר חלק מהסגל. דרך מילוט לא נמצאה, דמבלה נשאר בקטאלוניה, וצ'אבי בחר לשלבו בחזרה. כעת, עם החזרה לתחייה של השחקן, הרצון של צ'אבי שימשיך והנכונות של הצרפתי להישאר, הקשר בין אלמאן לסיסוקו חודש.

עוסמאן דמבלה, ברצלונה. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
הוא רוצה, צ'אבי רוצה, המועדון רוצה? דמבלה/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

המטרה הבאה של ברצלונה תהיה לסגור את הארכת החוזה של גאבי. הקשר בן ה-17 מסיים חוזה ב-2023, כאשר הרצון שלו הוא להמשיך בקבוצה אך הוא רוצה שהשכר החדש שלו יהיה תואם למעמדו החדש במועדון. יש לו כמה הצעות ממועדוני פאר וברצלונה מודעת לכך. בקטאלוניה אופטימיים, אך במקביל גם מודאגים כי הם יודעים שבאיירן מינכן עוקבת מקרוב אחרי השיחות עם הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully