וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הדחה מביכה: ברצלונה מחוץ לליגה האירופית אחרי 3:2 נגד פרנקפורט

צמד של קוסטיץ' ובישול שלו לשער אדיר של בורה שלחו את הגרמנים המרשימים לחצי הגמר, בוסקטס ודפאי רק צימקו בתוספת הזמן. ווסטהאם, ריינג'רס ולייפציג השלימו את תמונת ארבע האחרונות

תקציר: ברצלונה - איינטרכט פרנקפורט 3:2/ספורט1

תמונת העולות לחצי גמר הליגה האירופית הושלמה הערב (חמישי), כאשר הכותרת המרכזית הגיעה מהקאמפ נואו - שם ברצלונה הודחה במפתיע על ידי איינטרכט פרנקפורט שתפגוש את ווסטהאם, שהדיחה את ליון. גם ר.ב. לייפציג עלתה אחרי ניצחון חוץ על אטאלנטה, וריינג'רס גברה על בראגה הפורטוגלית.

ברצלונה - איינטרכט פרנקפורט 3:2 (4:3 בסיכום)

במידה לא מבוטלת, אפשר לומר שהעונה של ברצלונה הסתיימה הערב. מירוץ האליפות בספרד אמנם לא הוכרע עדיין, אך הסיכוי של הקטלאנים לזכות קלוש, ובליגה האירופית הבלאוגרנה רשמו הערב הדחה מביכה בפעם השנייה בעונה הנוכחית, שוב מול קבוצה גרמנית, כאשר במקרה הזה ההפתעה גדולה אפילו יותר בהשוואה להדחה מליגת האלופות, לאור הזינוק שהקבוצה עשתה מאז מינויו של צ'אבי למאמן.

פרנקפורט, שהתמודדה מצוין עם בארסה במשחק הראשון, עלתה עליה בכל פרמטר בגומלין ובעזרת תמיכתם של עשרות אלפי האוהדים שהגיעו לקאמפ נואו - היממה את היריבה במהלומות חוזרות ונשנות. ה"עיטים" של אוליבר גלאסנר חוזרים לחצי גמר הליגה האירופית שלוש שנים אחרי הפעם הקודמת בה הופיעו שם, ואחרי התצוגה שראינו הערב - חייבים להחשיב את פרנקפורט כמועמדת לזכייה בתואר.

צ'אבי יכול כבר להתחיל לחשוב על העונה הבאה, בה המשימה שלו תהיה להחזיר את ברצלונה למעמדים ולהישגים שהיא התרגלה להתחרות עליהם בעשור וחצי האחרונים. אין ספק שתחתיו הקבוצה עשתה התקדמות גדולה, אך היכולת במשחק הערב, גם כשלוקחים בחשבון את השערים המצמקים בתוספת הזמן, צריכה להדליק נורה אדומה בכל הנוגע לחוסן המנטלי בסגל הצעיר למדי של הקטלאנים, שיסיימו עונה ללא תואר בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות.

שחקן ברצלונה אריק גרסיה מכשיל את שחקן איינטרכט פרנקפורט יספר לינדסטרום. David Ramos, GettyImages
פנדל מיותר מבחינת בארסה. גרסיה ולינדסטרום/GettyImages, David Ramos

מהלך המשחק

דקה 4: גול, 0:1 לפרנקפורט! הלם בקאמפ נואו. גרסיה הכשיל את לינדסטרום בעבירה מטופשת ברחבה, קוסטיץ' שלח את הבעיטה פנימה והעניק יתרון לאורחת.

דקה 9: דמבלה הגביה כדור טוב לאובמיאנג, שלא הצליח להתחבר כמו שצריך לנגיחה ושלח את הכדור החוצה.

דקה 18: ג'ורדי אלבה הגביה ממצב נייח, אראוחו בעט לא רע מהאוויר אבל טראפ הדף את זה מצוין מעל המשקוף.

שחקן איינטרכט פרנקפורט פיליפ קוסטיץ' חוגג שער. David Ramos, GettyImages
השתיק את הקאמפ נואו. קוסטיץ'/GettyImages, David Ramos

דקה 36, 0:2 לפרנקפורט! בורה יצא קדימה בחיסרון מספרי, אבל זה לא עניין אותו. הקולומביאני הניף את רגל ימין ושלח פצצה שלא השאיר לטר סטגן סיכוי, כדי להכפיל את היתרון של הגרמנים.

דקה 47: כדור רוחב של דמבלה אמור היה להסתיים בשער של אובמיאנג, אך החלוץ שעמד מול רשת חשופה פספס את המסירה.

דקה 58: איבוד של אראוחו הוליד מתפרצת של פרנקפורט, לינדסטרום הגיע למצב מעולה בצד ימין של הרחבה ובעט כדור אלכסוני חזק, שטר סטגן הדף יפה עם הרגל.

שחקן ברצלונה, פדרי, מאוכזב נגד איינטרכט פרנקפורט. JOSE JORDAN/AFP, GettyImages
בארסה לא ראתה את זה מגיע. פדרי/GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

דקה 67: גול, 0:3 לפרנקפורט! התקפה שנעה מאגף שמאל לימין מצאה את קוסטיץ' לבד, והסרבי שלח פנימה את השער השלישי שהגדיל את ההשפלה של המארחת.

דקה 78: כמעט הרביעי. קמאדה בעט טוב מחוץ לרחבה, אך הצליח רק לדגדג את העמוד.

דקה 84: אפילו שער ניחומים אין לבארסה. בוסקטס כבש אחרי ערבובייה ברחבה, אך עמד בנבדל מינימלי ושופטי המסך פסלו.

שחקן איינטרכט פרנקפורט, רפאל סנטוס בורה, כובש נגד ברצלונה. JOSE JORDAN/AFP, GettyImages
הפצצה של בורה בשער השני/GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

דקה 90: ברצלונה צימקה ל-3:1. הפעם בוסקטס הבקיע שער חוקי, בבעיטה מחוץ לרחבה אחרי הרחקה לא טובה של הגנת פרנקפורט.

דקה 93: אראוחו, דווקא הוא, הגיע למצב מצוין ברחבה אחרי מהלך טוב באגף שמאל, אך הבעיטה שלו פגעה בשחקן יריב ולוק דה יונג, שהגיע לריבאונד, היה בנבדל.

דקה 100: ברצלונה צימקה ל-3:2. אנדיקה הורחק בצהוב שני אחרי עבירה שהעניקה פנדל, דפאי כבש עוד שער שלא שינה דבר.

שחקן ברצלונה, פדרי, עם אוסקר מינגסה. רויטרס
ערב עגום. פדרי ומינגסה/רויטרס

אטאלנטה - ר.ב. לייפציג 2:0 (3:1 בסיכום)

רק לפני שנתיים היא שיחקה בחצי גמר ליגת האלופות, אבל גם הישג חסר תקדים כמו זה שרשמה הערב בהחלט מוסיף כבוד גדול ללייפציג: בהעפלתה לחצי הגמר, הקבוצה הגרמנית רשמה את העונה המוצלחת ביותר שלה בליגה האירופית אי פעם. במשחק הראשון, אצלה בבית, לייפציג סחטה תיקו רק בזכות שער עצמי של דוידה זפאקוסטה, אלא שהערב היא הוכיחה את עליונותה על פני היריבה מאיטליה בזכות כריסטופר אנקונקו הלוהט: החלוץ הצרפתי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-18, סגר עניין והשלים צמד בדקה ה-87, בדרך להעלאת מאזנו לשלושה שערים בליגה האירופית ו-30 בכל המסגרות. לייפציג תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין בראגה לריינג'רס.

תקציר: אטאלנטה - ר.ב. לייפציג 2:0/ספורט1
כריסטופר אנקונקו, שחקן ר.ב. לייפציג חוגג. Jonathan Moscrop, GettyImages
לייפציג חגגה באיטליה. אנקונקו/GettyImages, Jonathan Moscrop

ריינג'רס - ספורטינג בראגה 1:3 (2:3 בסיכום)

אלופת סקוטלנד מחקה את ההפסד במשחק הראשון בתום 120 דקות, והתקרבה צעד נוסף לתואר אירופי ראשון מאז 1972, אז זכתה בגביע אירופה למחזיקות גביע. בראגה נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וכך נגדע לו החלום לחזור לגמר הליגה האירופית כמו ב-2011. ג'יימס טאברנייר הבקיע צמד במחצית הראשונה (2, 44 בפנדל), דויד קארמו כפה הארכה עם שער מצמק בדקה ה-83, אבל קמאר רוף הכריע את ההתמודדות בדקה ה-103, שתי דקות לפני שיורי מדיירוס ספג שני כרטיסים צהובים בזה אחר זה - והורחק.

ג'יימס טאברנייר, שחקן ריינג'רס חוגג. Craig Williamson/SNS Group, GettyImages
ערב גדול לריינג'רס. טאברנייר חוגג/GettyImages, Craig Williamson/SNS Group

צפו בתקציר: ליון - ווסטהאם 3:0

תקציר: ליון - ווסטהאם 3:0/ספורט1
שחקני ווסטהאם חוגגים. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
הביסו את ליון. שחקני ווסטהאם חוגגים/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

ליון - ווסטהאם 3:0 (4:1 בסיכום)

הקדנציה השנייה של דייויד מויס בווסטהאם ממשיכה לנסוק לשיאים חדשים. אחרי 1:1 במשחק הראשון בלונדון, הפטישים הלמו בצרפתים ועלו לחצי גמר אירופי ראשון מאז גביע המחזיקות ב-1976, כאשר באופן מדהים גם אז פגשו בארבע האחרונות את פרנקפורט. קרייג דאוסון העלה את האנגלים ליתרון עם נגיחה לרשת אחרי כדור קרן בדקה ה-38, כעבור שש דקות גם דקלן רייס מצא את הרשת עם בעיטה מחוץ לרחבה. אם לקבוצתו של פטר בוס עוד היו שאיפות לבצע קאמבק במחצית השנייה, גם החלום הזה התנפץ כאשר בדקה ה-48 ג'רוד בואן סגר סיפור עם 0:3 בלתי נשכח עבור הלונדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully