וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מכחישה סיכום עם לבנדובסקי, אשתו החלה ללמוד ספרדית

אנה לבנדובסקי עוררה סערה ברשת במקביל לדיווחים על סיכום בין החלוץ לבלאוגרנה, אולם בקטלוניה הכחישו. נגלסמן: "לא התרשמתי ממנו שהוא רוצה לעזוב"

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

באיירן מינכן הצהירה השבוע שרוברט לבנדובסקי לא יעזוב בקיץ הקרוב ושאין בכוונתה לשחררו בתום העונה, גם במחיר של שחרורו בתום העונה הבאה ללא תמורה עם סיום חוזהו, אבל נראה שסוכן העל פיני זהבי, לבנדובסקי ומשפחתו רחוקים מלוותר על מה שנראה כמו חלום לעבור לברצלונה.

היום (שישי) בחרה אשתו של רוברט, אנה לבנדובסקי, להעלות "סטורי" לעמוד האינסטגרם שלה ובו ביקשה מעוקביה המלצות וטיפים ללימודי ספרדית. אנה סיפרה לעוקביה כי היא התחילה ללמוד ספרדית ובכך עוררה סערה ברשתות החברתיות, שם רבים תהו אם לא מדובר בתזמון מכוון כדי להפעיל לחץ נוסף על הבווארים לשחרר את רוברט לברצלונה, שעל פי הפרסומים כבר סיכמה עם הפולני את תנאיו וכעת תצטרך לנסות לשחררו מבאיירן מינכן שנה לפני תום חוזהו.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
סערה שייצרה אשתו. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

כאמור היה זה שוער העבר ומנכ"ל באיירן מינכן כיום, אוליבר קאן, שהצהיר השבוע כי אין שום כוונה לשחרר את לבנדובסקי, זוכה נעל הזהב לפני כחצי שנה וכידע מי שלדעת רבים היה ראוי גם לזכות בכדור הזהב האחרון שבסופו של דבר הוענק לליאונל מסי.

מאמן באיירן מינכן, יוליאן נגלסמן, גם כן הכחיש שלבנדובסקי מחפש לעזוב: "לא קיבלתי ממנו אף פעם את הרושם שהוא רוצה לעזוב. בשיחות של איתו הוא תמיד נראה לי כמו אחד שרוצה להישאר, וכמובן שאני רוצה שהוא יישאר בקבוצה".

מנכ"ל ברצלונה, מתאו אלמאני, נשאל גם כן ביממה האחרונה על צירוף אפשרי של לבנדובסקי ורק אמר בקצרה: "אין לנו סיכום איתו. אנחנו מאוד מכבדים את רוברט, אבל הוא שחקן חשוב מאוד עבור המועדון שלו. יש המון ספקולציות כרגע וזה הגיוני, אבל אין שום סיכום איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully