וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן מודה בכישלון של באיירן מינכן, מולר נראה מבולבל: "אין לי מילים"

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 10:58

מאמן באיירן מתוסכל מההדחה מליגת האלופות: "חצי גמר זה המינימום, אליפות זה לא מספיק". על ויאריאל: "קשה להגיע למצבים מול חומה הגנתית". מולר, שספג ביקורת ממאמנו, התקשה לדבר אחרי המשחק. וגם: חוסר שקט עם לבנדובסקי

שחקני ויאריאל חוגגים בחדר ההלבשה בגרמניה את הניצחון על באיירן מינכן/חשבון הטוויטר הרשמי של ויאריאל, VillarrealCF

אכזבה גדולה בבאיירן מינכן. אלופת גרמניה הודחה הערב (שלישי) בפעם השנייה ברציפות ברבע גמר ליגת האלופות אחרי שספגה שער בדקה ה-88 וסיימה ב-1:1 ביתי מול ויאריאל והפסידה 2:1 בסיכום המפגשים.

חלוץ באיירן מינכן לשעבר מריו גומז אמר אחרי המשחק: "לא דמיינתי שבאיירן תודח היום. קשה מאוד לקבל את זה. הם צריכים להסתכל על עצמם ולנער את עצמם. חייבים להחמיא לוויאריאל. הם המשיכו להילחם ובסוף הגנה לא טובה של באיירן אפשרה להם לכבוש".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם תומאס מולר. Alexander Hassenstein, GettyImages
ערב מביך עבור באיירן. לבנדובסקי ומולר/GettyImages, Alexander Hassenstein

מאמן באיירן יוליאן נאגלסמן אמר: "המשחק הראשון היה המפתח, לא היינו מספיק טובים שם. היום היה אחד המשחקים הטובים של השבועות האחרונים. שיחקנו עם הרבה אינטנסיביות מההתחלה. קשה לייצר הרבה מצבים נגד הגנה עמוקה כל כך". המאמן נשאל על החמצה שהייתה לתומאס מולר ואמר: "תומאס צריך לכבוש ממצבים כאלה, לא מגיעים להרבה הזדמנויות כאלה".

נאגלסמן התייחס לשער של ויאריאל ואמר: "דחפנו קדימה והשארנו מרווח מאחור. הוא אפילו לא בעט בכדור כמו שצריך, זה כואב מאוד". על המצב הלא נוח שיהיה בשבועות הקרובים אמר: "אני לא מפחד, יש דברים יותר גרועים בעולם". נאגלסמן טען שהחליף את לוקאס הרננדז בדקות האחרונות בשל פציעה ואמר: "חצי גמר ליגת האלופות זה תמיד המינימום בשביל באיירן ולא עשינו את זה. לזכות רק באליפות זה לא מספיק לבאיירן מינכן".

תומאס מולר ניגש לריאיון הטלוויזיוני אחרי המשחק, והתקשה לדבר. "אין לי מילים, לא יודע מה להגיד", אמר מולר, במה שהוגדר ב"בילד" כ"ריאיון לא שגרתי". לאחר מכן הוא אמר: "אם מסתכלים רק על המשחק היום בלי המשחק הראשון, היינו צריכים לעבור בצורה משכנעת. קשה לקבל את זה, אני לא יודע מה להגיד. זה כואב מאוד, אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו על זה שכבשנו רק שער אחד. התוצאה 1:1 לא משקפת את מה שהיה במשחק. היה לנו משחק טוב עם התמיכה של האוהדים שלנו מאחורינו".

חלוץ ויאריאל ג'רארד מורנו אמר אחרי המשחק: "אנחנו מאושרים. מאז שהגרלנו את באיירן מינכן אמרנו לעצמנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. האמונה והדרך שהקבוצה הזו נלחמת עזרו לנו להשיג את זה. במשחק הראשון טעינו כשלא גמרנו את ההתמודדות, הם טעו שלא הרגו אותנו היום, מה שעשינו זה מדהים. נגיע לחצי הגמר עם הרבה כבוד ליריבה. קשה לנצח בכדורגל, אבל הגיע לנו לעלות. ידענו שנצטרך לסבול בהגנה, אבל שיהיו לנו מצבים ובסוף צ'וקווזה הצליח לעשות את זה. אנחנו רוצים להודות לאוהדים שהגיעו לכאן הלילה ולאלה שנשארו בוויאריאל. זה נהדר להיות אוהד ויאריאל וצריך ליהנות מלילות כאלה".

בלם ויאריאל ראול אלביול אמר: "זה בלתי ייאמן, היינו צריכים לעבוד כל כך קשה. סבלנו הרבה בשני המשחקים, אבל להיות בחצי הגמר זה נהדר עבור ויאריאל. ידענו שאלה הולכות להיות 90 דקות ארוכות מאוד ושנסבול". על העימותים הרבים עם רוברט לבנדובסקי אמר הבלם הוותיק: "באופן רגיל, חלוצים ברמה הזו הם הטובים באירופה ואתה צריך למדוד את עצמך מולם. הוא דרש שאהיה בשיא של השיא שלי במשך 90 דקות".

חרונימו רולי שוער ויאריאל מול תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ערב מתסכל. באיירן/רויטרס

בינתיים באיירן עוסקת גם בעתידו של רוברט לבנדובסקי. אומנם אוליבר קאן הצהיר אתמול שהחלוץ הפולני יישאר והקבוצה לא תרצה לשחרר אותו, אבל לבנדובסקי חושב שיש קשר בין העיכוב וההיסוס של באיירן מינכן בחידוש החוזה שלו לבין מצבו של ארלינג הולאנד כשחקן חופשי. ב"בילד" טוענים שקאן שוחח עם ראיולה על החלוץ הנורבגי, אבל ההערכה היא שהעלויות של כל הפרויקט גבוהות מדי (למעלה מ-300 מיליןו יורו). לבנדובסקי רוצה מבאיירן חוזה עד 2025, הקבוצה רוצה להאריך רק עד 2024. הפולני גם מבקש להעלות את שכרו מ-24 מיליו יורו בשנה ל-30 מיליון, כפי שיוכל לקבל במועדונים גדולים אחרים. ב"בילד" מעריכים שהסיפור רחוק מלהסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully