וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ התלונן על הלו"ז: "תוקעים לנו מקל בין הרגליים"

מאמן ליברפול לקראת גומלין רבע גמר האלופות מול בנפיקה והתלונן, על המשחק: "עלול להסתבך". מאנה יסופסל? (רביעי, 22:00)

רבע הגמר - הגומליןהסתיים13/04/2022
ליברפול
  • קונטה (21)
  • פירמינו (55)
  • פירמינו (65)
3:3
  • (32) ראמוס
  • (73) ירמצ'וק
  • (82) נונייז
בנפיקה
התקציר: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-2:2 מרתק במשחק העונה באנגליה/ספורט1

אחרי ה-1:3 בפורטוגל מול בנפיקה, ליברפול כנראה תשלים מחר (רביעי) את העבודה ותעלה לחצי גמר ליגת האלופות. הקבוצה של יורגן קלופ תארח את הקבוצה הפורטוגלית, שבעצם ההגעה עד השלב הזה רשמה הישג נהדר. אלא אם ליברפול תובס בהפרש של שלושה שערים, היא תעלה אל השלב הבא כשכזכור אין חשיבות לשערי חוץ.

יורגן קלופ צפוי לערוך שינוי או שניים בהרכב לעומת זה שסיים ב-2:2 מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון. מי שעשוי לאבד את מקומו ב-11 הוא סאדיו מאנה, שגם יחמיץ את המשחק הבא במקרה שיספוג כרטיס צהוב. גם דיוגו ז'וטה עלול להיעדר מהמשחק הראשון בחצי הגמר (אם ליברפול תעלה) וזאת אם יספוג צהוב.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
"זה בסיס ויתרון טוב". קלופ/רויטרס

קלופ אמר לקראת המשחק: "זה 1:3 במחצית. זה בסיס ויתרון טוב, אבל אם בנפיקה כובשת שער, כמו שקרה נגד אינטר, המשחק משתנה. הרגשנו את זה גם כשהם כבשו בשבוע שעבר. אנחנו צריכים לגרום להם להרגיש שזה לא מקום שהם רוצים להגיע אליו. זה משחק חשוב מאוד בשבילנו. אנחנו יכולים לעלות אל חצי הגמר וזה מדהים, זה אומר המון בשבילנו".

יורגן קלופ התייחס לעובדה שנקבע לקבוצתו משחק ליגה ב-30 באפריל ב-12:30 (שעון אנגליה) מול ניוקאסל, תאריך שיוצא בין שני המשחקים של חצי הגמר. "אם נעלה לחצי הגמר, אז BT והפרמיירליג קבעו לנו משחק מול ניוקאסל בחוץ ב-12:30. אנשים רוצים מאוד לראות את ליברפול, אבל לתחנות הטלוויזיה לא אכפת מזה וזה לא בסדר. תמצאו לי עוד ליגה בעולם ועוד זכיינית שידור שתשבץ בשבת ב-12:30 בצהריים קבוצה בין שני משחקים שלה בחצי גמר ליגת האלופות. כאילו תוקעים לנו מקל בין הרגליים. מה? מה אתם עושים? למה לעשות את זה? לאף אחד לא אכפת מזה".

שוער ליברפול אליסון: "בנפיקה זה אתגר גדול, קבוצה טובה מאוד. הם הראו את זה במשחק הראשון וגם התוצאה שהשגנו לא מבטיחה לנו כלום. אם היא בנפיקה תכבוש שער אחד, זה מחיה את ההתמודדות כולה. השער השלישי היה חשוב ונתן לנו יתרון".

נלסון וריסימו, מאמן בנפיקה, אמר: "אנחנו מגיעים אל המשחק עם אמביציה ואמונה בעבודה שאנחנו עושים. אנחנו יודעים שאנחנו בפיגור של שני שערים, אבל הדברים יכולים להשתנות אם אתה כובש ואם נכבוש ראשונים אנחנו יכולים לשנות את כל המשחק. אנחנו פוגשים את אחת הקבוצות הטובות בעולם. נצטרך להיות עקביים ויעילים כשאנחנו בהתקפה".

עוד בוואלה!

פרננדיניו הודיע על עזיבה והפתיע את פפ שישב לצדו: "אשמח אם נדבר"

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

הרכבים משוערים

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, איברהימה קונאטה, וירג'יל ואן דייק, קוסטאס צימיקאס, ג'ורדן הנדרסון, פאביניו, נאבי קייטה, מוחמד סלאח, דיוגו ז'וטה, לואיס דיאס.

בנפיקה: אודיסאס ולחודימוס, ז'ילברטו, ניקולאס אוטאמנדי, יאן ורטונגן, אלכס גרימאלדו, יוליאן וייגל, עאדל טעראבט, דיוגו גונסאלבש, גונסאלו ראמוס, אברטון, דרווין נונייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully