וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתקשה לעכל את ההפסד לקאדיס: "צריכים לעשות בדק בית"

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 6:45

בספרד קטלו את החבורה של צ'אבי אחרי מבוכה היסטורית: "אני מרגיש שהפסדנו היום במשחק הגמר, חייבים להעפיל לליגת האלופות", אמר המאמן

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

פתיחת העונה המזעזעת של ברצלונה כמעט נשכחה לאור השינוי הגדול שהצליח לעשות צ'אבי מאז מונה למאמן הקבוצה בנובמבר, אבל השבוע האחרון בהחלט קלקל לה בגדול את השינוי. אחרי כמעט שלושה חודשים ללא הפסד הגיע ה-3:2 המשפיל לאיינטרכט פרנקפורט שסיים את דרכם של הקטלאנים בליגה האירופית, ואמש (שני) הקבוצה רשמה הפסד ביתי היסטורי בקאמפ נואו לקאדיס, שניצחה 0:1 ועלתה מעל הקו האדום.

בהובלת הבלם לואיס הרננדס, אקס מכבי תל אביב, קאדיס הצליחה לנצח לראשונה בהיסטוריה את ברצלונה בקאמפ נואו והיא סופרת כבר ארבעה מפגשים רצופים מול הקטלאנים ללא הפסד - נתון מדהים לאור העובדה שהקבוצה רק ב-2020/21 שבה לליגה הבכירה אחרי 15 שנה ומאז הפתיעה את ברצלונה פעם אחר פעם. למעשה, הניצחון האחרון של ברצלונה על קאדיס היה אי שם באפריל 2006.

שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג. רויטרס
הפסד ליגה ראשון מאז דצנמבר, ועוד אחד היסטורי/רויטרס

אמנם עבור ברצלונה היה זה הפסד ראשון בליגה הספרדית מאז חודש דצמבר, אך בתקשורת לא ריחמו על צ'אבי ושחקניו: "השבוע השחור ביותר שיכול היה להיות לברצלונה", נכתב בשער ה"ספורט", בעוד ב"אס" וב"מארקה", עיתונים המתפרסמים במדריד, עקצו: "ברצלונה פורשת מהליגה".

בסיום טען צ'אבי: "אני מרגיש שהפסדנו היום במשחק הגמר, אבל לפנינו עוד שבעה גמרים לשחק ובסיומם אנחנו חייבים להיות עם הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. אנחנו צריכים לבקר את עצמנו, לנתח מה עשינו לא טוב ולשנות את הדברים השליליים. כמובן שהיו חסרים לנו שחקנים כמו פדרי ואראוחו, אבל זה כלל לא תירוץ. אחרי ה-0:4 על ריאל בברנבאו היינו באופוריה, אבל עכשיו השחקנים צריכים לעבוד קשה ולהאמין בעצמם - אני לא אומר שאין לשחקנים את הגישה הנכונה, אבל אנחנו צריכים לדעת לנצל את הטכניקה, את היתרונות שלנו ובעיקר לבצע בדק בית כדי להבין מה עומד מאחורי כל הטעויות".

הבלם אריק גרסיה הוסיף לדברי צ'אבי: "אסור לנו לתת לשלוש נקודות לברוח לנו בצורה כזאת ואני לא חושב שההפסד ביום חמישי השפיע עלינו. לא הצלחנו להבקיע והשער שספגנו קצת שבר אותנו, אבל ביום חמישי נגד סוסיאדד כבר מחכה לנו גמר נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully