וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו "לא מקבל כבוד", פוגבה יצא מקבוצת הווטסאפ של יונייטד

פירס מורגן חשף את השיחה שקיים עם הפורטוגלי: "בוא לארסנל". הצרפתי כבר הודיע לשחקנים שיעזוב, ובינתיים מספרים במועדון על "אווירה רעילה" בחדר ההלבשה

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד לקראת מהפכה, ומסתמן שלא מעט כוכבים יעזבו בקיץ. לפי השדר הבריטי פירס מורגן, כריסטיאנו רונאלדו שוחח איתו בשבוע שעבר והתוודה על כך ש"הוא סובל ביונייטד", בעיקר בשל העובדה ש"השחקנים הצעירים בקבוצה לא נותנים לו כבוד". לפי מורגן, הוא המליץ לכוכב הפורטוגלי להצטרף לארסנל, ורונאלדו אמר שישקול זאת אם אכן יעזוב את יונייטד בקיץ.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא פול פוגבה, שמעביר מסרים ברורים מאוד. לפי "המירור", הקשר כבר הודיע לחבריו בקבוצה שיעזוב בתום העונה, ואף יצא בהפגנתיות מקבוצת הווטסאפ של שחקני יונייטד.

כריסטיאנו רונאלדו, פול פוגבה, שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שניהם לא יהיו חלק מהפרוייקט של טן האח? רונאלדו ופוגבה/רויטרס

בכלל, חדר ההלבשה של יונייטד לא שקט. ב"טיימס" ציטטו שחקנים בקבוצה שהודו ש"הקבוצה איבדה אמונה וביטחון", וסיפרו כי "יש אווירה רעילה בחדר ההלבשה". ההערכות הן ששחקנים רבים יעזבו בקיץ, ושחקנים חדשים יגיעו. הבולט שבהם עשוי להיות פרנקי דה יונג, שמכיר היטב את המאמן החדש אריק טן האח מימיהם המשותפים באייאקס. יחד עם זאת, לפי פבריציו רומאנו דה יונג "נחוש לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות", כך שמעבר ליונייטד עשוי להישלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully