וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו עבר יום סוער וסירב לבעוט פנדל, ה"אסון" ביונייטד נמשך

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 21:10

מנצ'סטר יונייטד הפסידה 3:1 לארסנל ואיבדה סיכוי לסיים בטופ-4, רונאלדו חזר אחרי הטרגדיה וכבש, הגיע ל-100 שערים בארבע מסגרות, אבל "הרגיש לא נוח" לבעוט מהנקודה ופרננדש החמיץ. וגם: הטענות של סקולס, הגרסה של פוגבה

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד איבדה היום (שבת) כמעט סופית את הסיכוי לסיים בין ארבע הראשונות בליגה האנגלית בתום העונה, אחרי שהפסידה 3:1 לארסנל. יונייטד ככל הנראה תפספס את הכרטיס לליגת האלופות, אותו מקבלות רק ארבע הראשונות, ותספוג מכה כלכלית, על רקע ניסיונה לחזור לצמרת הפרמיירליג ולחדש את הסגל בקיץ תחת המאמן החדש אריק טן האח.

מי שעבר יום סוער במיוחד היה כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי שיחק לראשונה מאז הטרגדיה המשפחתית שעבר, כשחשף שבנו מת במהלך הלידה בשבוע שעבר. בדקה ה-7 אוהדי ארסנל ערכו מחווה נוספת לזו שנעשתה באנפילד בשבוע שעבר, ומחאו כפיים לכבוד הפורטוגלי ועודדו אותו. בהמשך רונאלדו כבש שער מצמק עבור יונייטד, והניף ידיו מעלה אל השמיים, כמו מקדיש את השער לילוד המת. בהמשך כבר כבש שער שוויון, אבל השער נפסל על ידי ה-VAR.

כריסטיאנו רונאלדו חזר למגרשים אחרי הטרגדיה, כבש שער במדי מנצ'סטר יונייטד, והביט השמיימה. רויטרס
היה נסער מדי. כריסטיאנו/רויטרס

כמו כן, רונאלדו הגיע ל-100 שערי פרמיירליג, בעוד יום שממחיש עד כמה מדובר בסקורר נדיר. הוא היחיד שהגיע ליותר מ-100 שערים בארבע מסגרות שונות: ליגה אנגלית (100), ליגה ספרדית (311), ליגת האלופות (140) ובמדי הנבחרת (115).

יונייטד יכולה הייתה להשוות, כשקיבלה פנדל, אבל רונאלדו החליט שלא לקחת את הבעיטה ונתן לברונו פרננדש לבעוט, אבל בן ארצו הפורטוגלי החמיץ ובעט לקורה.

מאמן יונייטד רלף רנגניק נשאל למה פרננדש בעט, וסיפר שרונאלדו היה זה שהחליט שלא לבעוט. "דיברתי איתו אחרי המשחק ושאלתי אותו למה, והוא אמר שהוא פשוט לא הרגיש שהוא צריך לקחת את הבעיטה", סיפר רנגניק על רונאלדו הנרגש, "בגלל זה הוא אמר שעדיף שברונו יבעט".

רנגניק ביקר את השופטים בסיום ואמר: "השער השני של רונאלדו לא היה בנבדל. לא היינו מרוצים כל כך מהחלטות ה-VAR היום. היו שלוש החלטות חסרות מזל עבורנו, כי מבחינתי, גם השער של ארסנל היה מנבדל ברור".

רנגניק נשאל מה אריק טן האח צריך, וענה: "אין ספק שמצפה לו הרבה עבודה. ידענו את זה עוד לפני המשחק. הראינו איזה כדורגל אנחנו יכולים לשחק, ולמרות שספגנו שני שערים מוקדמים הראינו גישה נכונה". לטענת הגרמני, "כמעט בטוח איבדנו סיכוי לטופ-4. גם לפני המשחק הזה היה לנו סיכוי קלוש, אבל היום זה נגמר, כן".

אגב, אתמול רנגניק טען שיש סיכוי קלוש מאוד שפול פוגבה יישאר ביונייטד לעונה הבאה, כשהקשר הצרפתי הפצוע ככל הנראה ייעדר מהמשחקים שנותרו, ומסיים חוזה בתום העונה: "כמו שזה נראה עכשיו, פוגבה לא יחדש את חוזהו, רוב הסיכויים שלא יהיה כאן בעונה הבאה". היום פוגבה צייץ מסר מעט שונה, ורמז שייתכן שיישאר, ואולי אף יחזור העונה: "אני שבור מזה שלא אוכל לעזור לחברים, אעבוד קשה כדי לחזור חזק יותר, בתקווה שזה יקרה עוד לפני תום העונה. תודה על התמיכה, אנחנו מאוחדים".

ומה לגבי האווירה בחדר ההלבשה? פול סקולס, שחקן העבר והפרשן, אמר ש"הייתה לי שיחה קטנה עם ג'סי לינגארד. אני בטח שלא יהיה אכפת לו שאספר, הוא אמר לי שהמצב בחדר ההלבשה פשוט אסון". רנגניק נשאל על זה, וענה: "אסון? לא יודע, תשאלו את לינגארד. אבל ברור שאחרי משחקים כאלה יש אכזבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully