וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדש חוטף: "טועה ומאשים אחרים". ג'אקה: "אוהב לכבוש נגדם"

הפורטוגלי על המוקד אחרי ההפסד של מנצ'סטר יונייטד, סקולס הוסיף שמן למדורה: "חדר ההלבשה שם במצב אסון". ארסנל קרובה לצ'מפיונס

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

בדצמבר 1980 מנצ'סטר יונייטד הפסידה לארסנל 2:1 בהייבורי והחלה רצף של שישה הפסדי חוץ רצופים - שהסתיים רק עם 3:3 נגד אסטון וילה באמצע מרץ 1981. 41 שנה חלפו והיום (שבת) השדים האדומים רשמו הפסד חוץ רביעי ברציפות לראשונה מאז אותו רצף רע. 3:1 נגד ארסנל כנראה סיים סופית את השאיפות של השדים האדומים למקום רביעי וכרטיס לליגת האלופות ואריק טן האח יוביל אותה בעונה הבאה בליגה האירופית או הקונפרנס ליג. לא כך רצה כריסטיאנו רונאלדו לחגוג את השער ה-100 שלו בפרמיירליג.

אחד השחקנים שירצה לשכוח את היום הזה הוא ברונו פרננדש. הפורטוגלי החמיץ פנדל כשיונייטד הייתה בפיגור 2:1, איבד כדור שהפך ל-1:3 של ארסנל וניצל מהרחקה אחרי עבירה גסה על נונו טבארס ששופטי VAR רבים היו ממליצים לשלוף עליה כרטיס אדום.

ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" העניקו לפרננדש את הציון 3, כמו אלכס טלס והכי נמוך בקבוצה, וכתבו: "השתהה במצב בעיטה מצוין בפיגור 1:0, כמו תמיד האשים את השחקנים האחרים בטעויות שלו, וגם החמיץ פנדל".

באולפן של DAZN לא ריחמו על המפסידה או על פרננדש. בלם העבר טוני אדאמס שמשמש כפרשן, גיחך על הפורטוגלי ("אני חושב שיש לו רגל שמאל כמו שלי") ופול סקולס שישב לצדו חשף: "דיברתי לפני כמה ימים עם ג'סי לינגארד. אני מקווה שהוא לא יכעס עלי שאני מספר, אבל התרשמתי שחדר ההלבשה של יונייטד במצב של אסון".

ברונו פרננדש, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
החמיץ פנדל, איבד כדור שהוביל לספיגה וניצל מאדום. פרננדש היום בלונדון/רויטרס

מנגד ארסנל עשתה צעד חשוב בדרך לחזרה לליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2016/17. המאבק של התותחנים הוא מול טוטנהאם ואם התרנגולים לא יפשלו, הדרבי של צפון לונדון ב-12 במאי יהיה פשוט לוהט.

ארסנל כמעט איבדה יתרון 0:2 ונראתה לא טוב במחצית השנייה, אבל גרניט ג'אקה קבע 1:3 בדקה ה-70 בבעיטה מחוץ לרחבה וסגר את הסיפור. השוויצרי כבר עם שלושה שערים נגד מנצ'סטר יונייטד - יותר מכל יריבה אחרת במדי ארסנל ובכל פעם שהוא כבש נגדה, התותחנים ניצחו.

"אני שמח על שלוש הנמקודות ושעזרתי עם השער", אמר בסיום, "הרבה זמן לא כבשתי. המשפחה שלי הייתה פה היום ואני מאוד שמח. לא התחלנו טוב את המחצית השנייה, יונייטד לחצה והייתה עדיפה, אבל אני שמח שבסופו של דבר עשינו את זה. אני אוהב לכבוש נגדם, זה לא הראשון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully