וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק טן האח חתם לשלוש שנים במנצ'סטר יונייטד: "נרגש לקראת האתגר"

ההולנדי שאימן בארבע השנים האחרונות באייאקס, יחליף את רלף רנגניק בתפקיד ויעמוד על הקווים באולד טראפורד החל מהעונה הבאה, עד יוני 2025 עם אופציה לעונה נוספת: "הוכיח את עצמו כאחד המאמנים המצליחים באירופה"

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:4/ספורט1

לאחר זמן מה שזה היה באוויר, עכשיו זה רשמי. מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (חמישי) על מינויו של אריק טן האח כמאמנה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת החל לעונה הבאה. ההולנדי שהפסיד ביום ראשון האחרון לפ.ס.וו איינדהובן בגמר הגביע ונמצא עדיין במאבק האליפות בהולנד יחליף בתפקיד את רלף רנגניק, שלא הצליח להצעיד את השדים האדומים לאף הישג וכשל בכל זירה. העסקה התאפשרה לאחר שאייאקס ומנצ'סטר יונייטד הגיעו להסכמות בנוגע לשחרור המאמן בתום העונה הנוכחית.

טן האח אמר אחרי החתימה: "זה כבוד גדול לאמן את מנצ'סטר יונייטד, אני ממש נרגש לקראת האתגר שמצפה לי. אני מכיר את ההיסטוריה של המועדון והתשוקה של האוהדים. אני ממש נחוש להתפתח כאן ולהצליח עם הקבוצה. זו הייתה החלטה קשה לעזוב את אייאקס אחרי שנים מדהימות, אני יכול להבטיח לאוהדים שאני אהיה מחוייב עד סוף העונה עד שאעבור למנצ'סטר יונייטד".

המנהל המקצועי של יונייטד ג'ון מורטו: "בארבע השנים האחרונות באייאקס, אריק הוכיח את עצמו כאחד המאמנים המרגשים והמצליחים באירופה, בעיקר בזכות הסגנון ההתקפי והמחויבות לשחק עם שחקנים צעירים. בשיחות איתו התרשמנו עמוקות מהחזון ארוך הטווח שלו והרצון להתחרות".

גם באייאקס, אותה יעזוב טן האח בתום העונה, התייחסו לעזיבה הצפויה. המנכ"ל ושוער העבר אדווין ואן דר סאר כתב: "אנחנו חייבים לאריק הרבה על כל מה שהשיג באייאקס עד כה, אבל הסיפור עדיין לא הסתיים. מה שחשוב עכשיו הם המשחקים האחרונים של העונה, ואנחנו רוצים להביא את האליפות הבייתה".

ארקי טן האח החל את קריירת האימון שלו בגו אהד איגלס בליגה ההולנדית בעונת 2012/13, עבר בקבוצת המשנה של באיירן מינכן וב-2017 קיבל את משרת המאמן הראשי באייאקס. טן האח הצעיד את הקבוצה מאמסטרדם לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה לאחר עשרים שנה כבר בעונתו הראשונה במועדון וזכה עמה פעמיים בדאבל ההולנדי (2019 ו-2021).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully