וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דק יגיע לישראל. לאסו: "מצפה למכבי תל אביב הטובה ביותר"

אחרי שמאמן ריאל מדריד אמר שהפורוורד לא טס, בספרד סתרו אותו וטענו שיצא שלילי. "אנחנו במומנטום טוב, אבל זה לא מבטיח לנו כלום"

תקציר: בטיס - ריאל מדריד 71:69/ספורט1

ריאל מדריד הייתה רמה אחת מעל מכבי תל אביב בשני המשחקים הראשונים בסדרת פלייאוף היורוליג, אבל זה קרה באולמה הביתי והבלאנקוס יודעים שלשחק ביד אליהו יהיה שונה בתכלית מבחינת שתי הקבוצות. היום (שני) המאמן פאבלו לאסו התבטא בתקשורת הספרדית לקראת ההמראה לישראל, ויצר בלבול לא קטן: לאסו טען כי הפורוורד הארגנטינאי גבריאל דק, שהחמיץ את שני המשחקים הראשונים לאחר שיצא חיובי לקורונה, לא יטוס לישראל עם חבריו לקבוצה. עם זאת, בהמשך דיווחה הכתבת הספרדית פילאר קסאדו כי דק נמצא שלילי בבדיקה האחרונה, ולפיכך המריא לתל אביב יחד עם שאר שחקני ריאל. מעבר לכך, ג'פרי טיילור שסומן על ידי לאסו בתור הנשק העיקרי בכל הנוגע להגנה על סקוטי ווילבקין, עשוי לקבל דקות ראשונות בסדרה.

"מהיום הראשון ידענו שזה יהיה פלייאוף קשה מאוד", אמר לאסו, "אין חשיבות לתחושה שהייתה במשחק הקודם ולתוצאה שלו, יהיו שינויים טקטיים. בנוסף נשחק בתל אביב, שם האווירה תורמת מאוד למשחק ההתקפה שלהם. בטוח שלא יהיה שום קשר. אני לא מאמין שהפער האמיתי בין ריאל מדריד למכבי הוא 30 נקודות. אני תמיד מצפה למכבי הטובה ביותר ולריאל הטובה ביותר".

עוד בוואלה! ספורט

להתחפש לריאל מדריד: הקבוצות שמכבי תל אביב תנסה לחקות

לכתבה המלאה
פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
נזהר משאננות. פאבלו לאסו/GettyImages, Sonia Canada

המאמן התייחס לעובדה שקבוצתו קיימה עוד משחק (וניצחה 69:71 את בטיס) מאז המפגש האחרון עם הצהובים, לעומת הקבוצה של אבי אבן שזכתה למנוחה בימים האחרונים: "המנוחה תמיד עוזרת. לנו היה משחק מסובך נגד בטיס והמשחק ביום שלישי יהיה החמישי שלנו בתשעה ימים. לוח הזמנים מחייב אותנו להישאר דרוכים".

האזינו: אהרל'ה ויסברג לקראת המשחק השלישי בסדרה

כזכור, מכבי תל אביב עמדה על שישה ניצחונות יורוליג רצופים לפני פתיחת הסדרה, בעוד ריאל מדריד הפסידה בארבעת המשחקים שקדמו לה, אלא שהמומנטום של שתי הקבוצות התהפך בעקבות התוצאות ביניהן: "אנחנו במומנטום טוב, אבל רצף חיובי לא מבטיח שתנצח ורצף שלילי לא בהכרח אומר שאתה עומד להפסיד. מה שברור, הוא שהקבוצה הגיבה טוב מאוד. אני לא חושב שעשינו שני משחקים גדולים במדריד, היינו סולידיים ושיחקנו טוב, אבל זה לא מבטיח לנו כלום", סיכם לאסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully