וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "במועדון הזה ובמדינה הזו, האמונה היא הדבר הכי חזק"

25.4.2022 / 12:17

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מספר 3 מול ריאל מדריד (שלישי, 21:05), ומנסה לתקן את הטעויות: "לא מוחקים את המשחקים הקודמים, כי אז לא נלמד מהם". הספרדים יודעים: יד אליהו זה עולם אחר

תקציר: בטיס - ריאל מדריד 71:69/ספורט1

מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי) את ריאל מדריד במשחק השלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף, בידיעה שהפסד יסיים עבורה את עונת היורוליג. הצהובים יגיעו בפיגור 2:0 אחר שני ההפסדים הצורבים במדריד וינסו לכפות משחק רביעי בסדרה, בעזרת אולם מלא ביד אליהו.

מכבי תל אביב חזרה אמש לאימונים בסגל מלא, ובקבוצה עובדים על תיקון שתי הבעיות הבולטות משני המשחקים הקודמים: ריבאונד ההתקפה של ריאל והאחוזים המצוינים של הבלאנקוס משלוש. בנוסף, במכבי שואפים לחזור לקצב ההתקפי המהיר שאפיין את הקבוצה בשבועות האחרונים, לאור העובדה שהמשחק העומד שלה נתקל בקשיים במדריד.

מנגד, ריאל מדריד תגיע רק בשעות הערב לתל אביב ותערוך אימון רק מחר בשעות הצהריים. אתמול הקבוצה של פאבלו לאסו התקשתה מאוד במשחקה בליגה הספרדית מול ריאל בטיס מתחתית הטבלה, וניצחה בנקודה בלבד. הספרדים יודעים שהמשחק ביד אליהו יהיה אופרה אחרת, ובהחלט לא מצפים לטיול קליל כפי שהיה להם במדריד.

אבי אבן מאמן מכבי תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
עדיין מאמין. אבי אבן/צילום מסך, צילום מסך

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן התייצב היום למסיבת העיתונאים לקראת המשחק השלישי בסדרה, והתייחס לנחיתות הברורה שהפגינו שחקניו אל מול היריבה במשחקים במדריד: "טבען של סדרות הוא שבסוף נשאר רק הניצחון או ההפסד. אם נמחק את המשחקים לא נלמד מהם, אז אנחנו לא מוחקים. היה לא נעים, אבל הפנים קדימה".

כשנשאל האם הוא מאמין שאפשר לעמוד במשימה, המאמן השיב: "לפני המון שנים, סבתא וסבא שלי באו באונייה מפולין ומרוסיה. הסבא והסבתא השניים שלי באו מעיראק. הם לא האמינו שזה יהיה המצב פה. במועדון הזה ובמדינה הזאת, האמונה זה הדבר הכי חזק. אין שנייה שאני נושם בלי להאמין שאנחנו מנצחים את המשחק הקרוב".

עוד הוסיף אבן: "יש דברים שברור שאסור שיקרו, כמו לספוג 15 שלשות ב-48% אחוזים בממוצע. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ולכן קצת מאוכזבים, כי אנחנו יודעים שאנחנו יכולים ולא אוהבים את איך שהופענו במשחק האחרון. דיברנו מספיק וזה הזמן למעשים על המגרש. ריאל מדריד היא אולי הקבוצה הכי מנוסה באירופה. יש לה יתרון מסוים בזה, אבל עברנו שני משחקים ואני מאמין שלמדנו ושנראה דברים אחרים. הגבוהים? במשחק הראשון עשינו עבודה יוצאת מן הכלל הגנתית, בשני היינו פחות מרוכזים ופוארייה הרג אותנו בריבאונד ההתקפה. צריך למצוא דרכים אחרות לגרום להם לפחות שקט".

רומן סורקין שחקן מכבי תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
"יודעים שאין דרך חזרה". רומן סורקין/צילום מסך, צילום מסך

רומן סורקין ענה גם הוא לשאלות, ואמר: "שני המשחקים הראשונים היוו חוויית למידה גדולה בשבילי, האווירה והמעמד עזרו לי בתור שחקן. לא עקבנו אחרי התכנית שלנו במשחק השני. במשחק הראשון הם לא באמת הגיעו לממוצעים שלהם בריבאונד ההתקפה, אנחנו צריכים לסגור יותר חזק ולהשקיע יותר מאמץ בהגנה. המשחק השלישי הוא כמו גמר בשבילנו, ונבוא מוכנים. לשחק בבית זה שונה, עד כה ברור שלא עמדנו במשימה. צריך לעצור את השלשות ואת משחק הפנים שלהם".

על ההתמודדות עם שחקני הפנים הוסיף סורקין: "אני חושב שטבארס לא שיחק כל כך טוב בסדרה עד כה, פוארייה נתן משחק מהטובים שלו ביורוליג השנה, וחבל שזה היה נגדנו. אנחנו צריכים להשקיע יותר מאמץ, עשינו עבודה טובה על טבארס ונצטרך לעשות זה גם על פוארייה. האוהדים ידחפו אותנו בבית ואנחנו יודעים שאין דרך חזרה מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully