וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב אופטימית: "הכול אפשרי". ריאל מדריד ניצחה את בטיס

24.4.2022 / 15:20

הצהובים שבו לאימונים,הבלאנקוס השיגו 69:71 דרמטי בליגה. מסתמן: אם מכבי תצליח לכפות משחק חמישי, הוא ייערך ב-1 במאי

תקציר: בטיס - ריאל מדריד 71:69/ספורט1

אחרי יום מנוחה, מכבי תל אביב תחזור היום (ראשון) לאימונים לקראת המשחק השלישי בסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג נגד ריאל מדריד ביום שלישי. שחקני הקבוצה ניצלו את היום החופשי שלהם בעיקר לנוח אחרי הטיסה חזרה מספרד ביום שבת.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
יהיה משחק מספר 5? ווילבקין/GettyImages, Sonia Canada

בניגוד לצהובים שסיכמו עם מנהלת הליגה על דחיית משחקים למועדים מאוחרים יותר, ריאל דווקא שיחקה היום בליגה וגם ניצחה את בטיס 69:71 אחרי דרמה. הבלאנקוס התגברו על רבע שני רע במיוחד (20:9), מחקו פיגור, ביצעו מהפך, אבל לא הצליחו לברוח ובטיס עלתה ל-67:69. אדם האנגה קלע שלשה כשעל השעון כ-25 שניות ובצד השני אדי טבארס סיפק בלוק גדול בדרך להבטחת הניצחון.

גרשון יבוסלה הוביל את הקלעים בלבן עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, נייג'ל גוס-וויליאמס קלע 13 וטבארס הצטיין עם 9 נקודות ו-14 ריבואנדים - מהם 7 בהתקפה. ויטו בראון קלע 14 עבור בטיס.

עוד בוואלה!

תסכול וכעס במכבי תל אביב: "במקום להתקדם, הלכנו אחורה"

לכתבה המלאה

האזינו: אור שקדי על הסדרה של מכבי תל אביב

במכבי סיפרו הבוקר כי למרות הפיגור 2:0, הם עדיין שומרים על אופטימיות שניתן לשוב לתמונה. "בבית שלנו הכול אפשרי, כבר היו כאן ניסים", אמר אחד מאנשי המועדון הבוקר, "נצטרך לשחק הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו במדריד, אבל עם אולם מלא ואווירה מחשמלת כבר קרו דברים מוזרים יותר".

בינתיים נראה שאם מכבי תל אביב תצליח לכפות משחק חמישי - מה שיחזיר את הסדרה להכרעה בספרד - הוא ייערך מוקדם מהצפוי, ביום ראשון ה-1 במאי. הצהובים הציבו תנאי לא לשחק בערב יום הזיכרון (3 במאי) ובריאל לא רוצים לשחק ב-4 במאי בגלל התנגשות עם משחק הכדורגל של קבוצת הכדורגל נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. במקרה כזה, המשחק נגד הפועל ירושלים בליגה ייערך ב-5 במאי, יום חמישי, מוצאי יום העצמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully