וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס ייפגש עם יעקב שחר, דורש שדרוג משמעותי בחוזהו

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 13:01

לשחקן יש סעיף לפיו חוזהו במכבי חיפה מתחדש אוטומטית, אך זה מעוניין לשפר את תנאיו. במועדון מעריכים שמעל 7,000 אוהדים ירוקים יגיעו לנתניה. וגם: הפלונטר והדילמה של ג'וש כהן

תקציר חצי גמר גביע המדינה: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

חוסה רודריגס, קשרה של מכבי חיפה, ייפגש בשבוע הבא עם ראשי המועדון וזאת כדי לדון בהארכת החוזה שלו מעבר לעונה הנוכחית. כזכור, לרודריגס נשארו שני משחקים שאחריהם חוזהו יוארך אוטומטית לעונה הבאה. אלא שהששחקן כידוע דורש שדרוג משמעותי מעבר למה שיש בסעיף ההארכה ולכן הוא מעוניין לשבת עם הקבוצה ולסגור את הדברים לפני שהאופציה תתממש.

בצוות המקצועי מעריכים מאוד את השחקן ולכן ראשי המועדון ייפגשו עם הקשר בשבוע הבא
כדאי לנסות לסיים את הסאגה. רודריגס צפוי להיפגש עם נשיא המועדון יעקב שחר, שמעוניין לפתור את הנושא במהירות.
 

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
רוצה שדרוג בחוזהו. רודריגס/אריאל שלום

בתוך כך, במועדון ממשיכים להיוועץ משפטית לגבי סגירת היציע הצפוני במשחק נגד מכבי תל אביב. בחיפה צפויים בשבוע הבא להגיש ערעור, כאשר נבחנות כמה סוגיות משפטיות האם בכלל היה ניתן להפעיל את העונש על תנאי על העבירה עליה הועמדה לדין מכבי חיפה.

בגזרת הכרטיסים למשחק נגד מכבי נתניה, בקבוצה קיבלו הבוקר כ-1,000 כרטיסים נוספים ואלו כבר נמכרו בתוך כמה שעות. בנתניה הודיעו למכבי חיפה שכל היציע המזרחי יימכר לאוהדי חיפה. הירוקים מעריכים שמעל 7,000 אוהדים יגיעו למשחק, כאשר עד כה נמכרו כ-5,000 כרטיסים.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה נענשה בסגירת היציע הצפוני במשחק נגד מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אטלנטה תמתין לו עד יולי? כהן/מאור אלקסלסי

ומה לגבי גזרת השוער? אטלנטה יונייטד מה-MLS מאוד רוצה לצרף את ג'וש כהן בשבועיים הקרובים, אבל ככל הנראה תהיה צריכה לחכות לקיץ - מה שעלול לטרפד את העסקה מכיוון שהקבוצה תפנה לאופציה אחרת. השוער מצדו רוצה לשוב לארה"ב, אבל ייתכן שהציפייה לסוף העונה תגרום לו לפספס הזדמנות לחוזה כבר עכשיו.

חלון ההעברות הנוכחי בליגה האמריקאית ייסגר ב-4 במאי, אבל הבעיה מבחינת אטלנטה בכל הנוגע לכהן היא שמכבי חיפה נאבקת על אליפות וגביע. למרות שבקבוצה מאוד מעריכים את רועי משפתי שגם משמש כשוער הקבוע בגביע, קשה מאוד להאמין שיסכימו להגיע ל-5 המשחקים האחרונים של העונה (כולל הפועל תל אביב ב-2 במאי) ללא השוער הראשון שלהם ובשלב זה אין שום כוונה במכבי חיפה לשחרר את השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully