וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של חוסה רודריגס יוארך אוטומטית אם ירשום שתי הופעות נוספות

20.4.2022 / 12:24

הספרדי, שבמכבי חיפה מנסים להכשירו למשחק בשבת נגד נתניה, צריך לשחק 30 דקות או יותר בשני משחקים נוספים כדי שהאופציה בחוזהו תמומש

תקציר חצי גמר גביע המדינה: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

שני משחקים שבכל אחד מהם ישותף לחצי שעה לפחות, זה מה שחסר על מנת שחוזהו של חוסה רודריגס במכבי חיפה יוארך אוטומטית לעונה הבאה.

בחוזהו של הקשר הספרדי של מכבי חיפה, שברק בכר לעתים משתמש בו גם כמגן, סעיף שלפיו אם ישחק מעל 60 אחוז ממשחקי הקבוצה בליגה ובגביע המדינה - כאשר הופעה נחשבת רק השתתפות של 30 דקות או יותר במשחק - חוזהו יוארך אוטומטית בעונה נוספת. המשמעות היא שרודריגס, שנעדר אתמול מהניצחון בדרבי בחצי גמר הגביע על הפועל חיפה, צפוי להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה וייתכן שאת ההופעה הראשונה מתוך השתיים שחסרות כדי שהחוזה יוארך, ירשום כבר בשבת במשחק נגד מכבי נתניה.

שחקן מכבי חיפה חוסה רודריגס. מאור אלקסלסי
ישוב בשבת ויהיה משחק מהארכת החוזה? רודריגס/מאור אלקסלסי

על פי אותו סעיף, רודריגס צריך לשחק חצי שעה או יותר ב-25 משחקים שונים וכעת הוא עומד על 23 הופעות כאלה העונה בליגה ובגביע. יש לציין שהספרדי מעוניין לדון על חוזהו ומצפה לשדרוג משמעותי בכשרו, ועל אף שהואופציה תמומש אוטומטית הכוונה של ראשי מכבי חיפה היא לשבת איתו בימים הקרובים ואז יתבהר הנושא.

כאמור, רודריגס נעדר בשל כאבים בקרסול מהמשחק הגביע אתמול והוא בספק לנתניה כאשר המטרה היא להכשירו. כך או אחרת, למכבי חיפה נותרו עוד שבעה משחקים לסיום העונה - שישה בליגה וכמובן גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב או הפועל באר שבע בחודש הבא,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully