וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל מלא במכבי ת"א. קרסטאיץ' לשחקנים: "כולם רוצים לנצח אותנו"

20.4.2022 / 9:22

המאמן מודע לביקורות שהושמעו נגדו ונגד הקבוצה ולשמחתו יקבל בחזרה גם את גלזר וקניקובסקי שצפויים לפתוח בחצי הגמר נגד הפועל באר שבע. שחקן בקבוצה: "רוצים להביא משהו מהמכביזם"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

למרות חשיבות המשחק הערב (רביעי, 20:30), מכבי תל אביב לא שינתה את סדר ההכנות שלה ותתכנס הבוקר בקרית שלום לקראת היציאה המשותפת לבית מלון וזאת בניגוד להפועל באר שבע שכבר אתמול אחר הצהריים הגיעה לבית מלון ביפו הסמוך לאיצטדיון בלומפילד. השחקנים של מלאדן קרסטאיץ' ערכו אתמול בערב אימון בקרית שלום, כאשר למאמן הסרבי סגל מלא והוא יצטרך לבחור מי מהשחקנים לא יתלבש.

אחרי היכולת הרעה מול הפועל באר שבע ביום ראשון בליגה, הציפייה במכבי תל אביב היא לקבל קבוצה אחרת לגמרי בחצי הגמר. קרסטאיץ' יעשה כמה שינויים בהרכב, כאשר ההבדל העיקרי בין המשחק בטרנר לזה שיהיה הערב בבלומפילד הוא בחוליית הקישור. דן גלזר יחזור מצהובים, גבי קניקובסקי ישוב מפציעה וקרוב לוודאי שגם עדן שמיר יפתח לצד אוסקר גלוך שאמור להיות היחיד מבין שחקני מרכז השדה שימשיך בהרכב אחרי טרנר.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
היחיד מבין הקשרים שישמור על מקומו בהרכב. גלוך/דני מרון

קרסטאיץ' מודע לביקורות שהושמעו נגדו ונגד הקבוצה ובאסיפה שערך עם השחקנים אמר להם בין היתר: "מכבי תל אביב זה המועדון הכי גדול בישראל. כולם רוצים לנצח אותנו ולהכאיב לנו, אבל יש פה שחקנים שיכולים לעשות דברים גדולים ואני מאמין בכם. עשינו דברים גדולים בחודשים האחרונים ועכשיו צריך להשלים את המשימות".

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "עברנו ימים לא פשוטים. היינו קרובים לנצח את מכבי חיפה ביכולת גבוהה שלנו ואז חטפנו מכה עם הגול של שרי. נסענו לבאר שבע ושיחקנו הכי גרוע שיכול להיות. יש לנו הרבה על מה להילחם במשחק הזה. רוצים להביא משהו מהמכביזם שכולם מדברים עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully