וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי חזרה לפסגה האנגלית, ארסנל ניצחה 2:4 את צ'לסי

מחרז (53), פודן (65) וסילבה (82) סידרו 0:3 על ברייטון ועקפו מחדש את ליברפול. התותחנים חגגו בדרבי ונצמדו לטוטנהאם בקרב על המקום הרביעי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברייטון 0:3/ספורט1

אחרי עלייתה של ליברפול לפסגה עם 0:4 מוחץ על מנצ'סטר יונייטד, הלחץ עבר למנצ'סטר סיטי שעמדה בו הערב (רביעי) עם 0:3 ביתי על ברייטון. ארסנל חגגה 2:4 בחוץ מול צ'לסי בדרבי והשתוותה לטוטנהאם בקרב על המקום הרביעי. אברטון חילצה 1:1 מול לסטר בתוספת הזמן, כשביום חמישי תארח ברנלי את סאות'המפטון ותוכל להתקרב אליה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
מחצית אחת לחוצה, ודי. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ברייטון 0:3

האלופה ראתה את יריבתה העירונית מושפלת על ידי ליברפול, זו שהדיחה אותה מהגביע בשבת, וידעה להתאושש עם ניצחון לא פשוט בכלל, למרות התוצאה הסופית. פפ גווארדיולה זכה לקבל בחזרה את קווין דה בראונה ואילקאי גונדואן שלא שותפו ב-3:2 מפני שלא היו כשירים במאת האחוזים ואת רובן דיאס שנכנס במחצית אחרי חודש וחצי בחוץ בגלל פציעה. גם רודרי וריאד מחרז שבו ל-11, כשהאחרון הרים את מנצ'סטר סיטי לאחר מחצית ראשונה חלשה עם שער בדקה ה-53 ובישול לפיל פודן 12 דקות לאחר מכן. המארחת השתחררה מול היריבה שניצחה במשחקי החוץ האחרונים שלה את ארסנל וטוטנהאם, אבל החמיצה לא מעט עד שברנרדו סילבה חתם את תוצאת המשחק שמונה דקות לסיום. מירוץ האליפות תלוי עדיין בגווארדיולה ושחקניו.

דקה 53: גול! אחרי לחץ כבד בפתיחת המחצית השנייה, הגיע השער המיוחל. מחרז נכנס בין שניים ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה והמשיך אל הרשת. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 65: גול! מחרז הוציא כדור קרן לפודן החופשי שהמתין מחוץ לרחבה, בעט מ-20 מטרים ומצא את הרשת בעזרת הסטה של שחקן הגנה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 82: גול! איבוד כדור רשלני של הגנת ברייטון אחרי החזרת כדור לשוער סאנצ'ס, גרם לשער השלישי אותו כבש סילבה בבעיטה מרחוק. 0:3 למנצ'סטר סיטי.

עוד בוואלה!

"זה היה מביך מאוד, אפילו משפיל. תהיה מהפכה במנצ'סטר יונייטד"

לכתבה המלאה
אדי אנקטייה עם אמיל סמית'-רואו שחקני ארסנל. רויטרס
גיבורי הדרבי של ארסנל. אדי אנקטייה חוגג עם אמיל סמית'-רואו/רויטרס

צ'לסי - ארסנל 4:2

חגיגות העלייה לגמר הגביע הסתיימו די מהר מבחינת הבלוז, שחזרו לסטמפורד ברידג' וחוו שם הפסד שלישי רצוף, הפעם בדרבי מול ארסנל עם רביעייה לא נעימה. תומאס טוכל ביצע כמה שינויים בהרכב וההגנה שלו נראתה פשוט איום ונורא, כשטעויות של אנדראס כריסטנסן ומלאנג סאר סידרו צמד לאדי אנקטייה וגם אמיל סמית'-רואו כבש במתפרצת קטלנית. טימו ורנר וססאר אספיליקואטה השוו פעמיים במחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה אנקטייה כאמור השלים צמד ובתוספת הזמן סגר עניין בוקאיו סאקה מהנקודה הלבנה. ארסנל חגגה בסטמפורד ברידג' עונה שנייה ברציפות ונצמדה לטוטנהאם במקום הרביעי, כשצפוי עוד מפגש ביניהן ובשבת ארסנל מול מנצ'סטר יונייטד.

דקה 13: גול! איזו טעות של כריסטנסן. הבלם הדני החזיר כדור רע לאחור כשהוא לבד במחצית המגרש, וראה את אנקטייה חוטף וגם כובש בסיום הדהירה שלו. 0:1 לארסנל.

דקה 17: גול! השוויון המהיר של צ'לסי הגיע בזכות חטיפת כדור של לופטוס-צ'יק, כשוורנט חתך משמאל ובעט כדור שפגע בשני שחקני הגנה והטעה את רמסדייל בדרך אל הרשת. 1:1.

דקה 27: גול! לוקאקו איבד כדור בתוך רחבת ארסנל וראה את היריבה יוצאת למתפרצת עם ג'אקה ומענישה בסיומה, כשאודגור הכין לסמית'-רואו שבעט שטוח ומדויק פנימה. 1:2 לארסנל.

דקה 32: גול! לחץ בצד שמאל הוביל לחטיפה של צ'לסי, ומאונט שלח כדור לרחבה שאותו הקפטן אספיליקואטה המשיך פנימה בנגיעה. 2:2.

דקה 57: גול! מה קורה להגנה של הבלוז? הפעם סאר טעה כשלא הצליח להרחיק ומסר למעשה ברחבה לאנקטייה, שבין שניים בעט אל הרשת וחגג צמד. 2:3 לארסנל.

דקה 90+2: גול! עבירה ברחבה של אספיליקואטה זיכתה את האורחת בפנדל וסאקה לא נכשל מהנקודה הלבנה. 2:4 מרשים לארסנל.

צפו ב-2:4 של ארסנל על צ'לסי

תקציר: צ'לסי - ארסנל 4:2/ספורט1
ססאר אספיליקואטה שחקן צ'לסי חוגג שער עם מייסון מאונט. רויטרס
השווה זמנית, אבל גם גרם לפנדל. ססאר אספיליקואטה חוגג/רויטרס

משחקים נוספים

אברטון - לסטר סיטי 1:1
לאברטון: רישרליסון (90+2). ללסטר: הארווי בארנס (5)

ניוקאסל - קריסטל פאלאס 0:1
לניוקאסל: מיגל אלמירון (32)

צפו בניצחון של ניוקאסל

תקציר: ניוקאסל - קריסטל פאלאס 0:1/ספורט1

ביום שבת ייצא לדרך המחזור ה-34 בפרמיירליג עם המפגש בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד (14:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully