וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק חושף את השיחה המתוחה עם רונאלדו: "מקווה שתחשוב על טובת הקבוצה"

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 9:02

אחרי החילוף והתגובה הנזעמת, מאמן יונייטד ניסה לתת הסברים לפורטוגלי. דה חאה סוחט מחמאות: "אחד משני השוערים הטובים בעולם"

תקציר: ברנטפורד - מנצ'סטר יונייטד 3:1/ספורט1

גם אחרי ניצחונות, גם כשהקבוצה מספקת את הסחורה, מנצ'סטר יונייטד שוב עסוקה בגחמות של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי הוחלף אמש (רביעי) בדקה ה-71 ב-1:3 על ברנטפורד, והתקשה להסתיר את האכזבה שלו מהמהלך של המאמן רלף רנגניק. מצלמות הטלוויזיה תיעדו את רונאלדו הכעוס זועם על הספסל ומסנן "למה הוא החליף אותי?", וצילמו כעבור שניות ספורות את רנגניק ניגש אליו, משוחח איתו ומנסה להסביר לו מה עמד מאחורי החילוף.

רונאלדו חזר מפציעה שגרמה לו להחמיץ את המפגשים נגד אסטון וילה בגביע ובליגה, אבל קיווה לחזור לכבוש במשחק בו חזר להרכב. זה לא קרה, ורונאלדו כאמור לא טרח להסתיר את כעסו.

רנגניק סיפר בסיום על השיחה בין השניים. "הוא אמר לי, 'למה דווקא אותי היית צריך להוציא?'. ברור שהוא לא היה רוצה, אבל עניתי לו - לקחתי את ההחלטה לטובת האינטרסים של המועדון".

לדבריו של רנגניק, "היינו בדיוק באותה סיטואתיה לפני חמישה ימים מול אסטון וילה. הובלנו 0:2 כשנותרה רבע שעה לסיום, ואיבדנו את היתרון. לא רציתי שזה יקרה שוב, אז שיניתי מערך ועברתי לחמישה שחקני הגנה".

המאמן חשף שאמר לרונאלדו, '"תשמע, אתה בן 36 ועדיין בכושר פנטסטי, עדיין רוצה לכבוש בכל משחק, אבל יום אחד כשתהיה מאמן, תסתכל על הכל דרך משקפיים אחרות. התפקיד שלי הוא לקחת את ההחלטות הטובות ביותר למען הקבוצה. אני מקווה שאחרי שחשב על זה, גם הוא חושב באותה צורה".

"לא ציפיתי ממנו לחבק אותי אחרי השיחה הזו", המשיך. "הוא סקורר, וברור שהיה רוצה להישאר על המגרש ולכבוש. אבל מבחינתי היה חשוב מאוד לעבור למערך קומפקטי ומהיר, ועובדה שבסוף כבשנו את השלישי והכרענו את המשחק. אין לי בעיות עם כריסטיאנו. הוא היה פצוע, לא התאמן במשך יותר משבוע, וצריך להחזיר אותו לעניינים לאט לאט. אני חושב שגם הוא מבין את זה".

כריסטיאנו רונאלדו עם מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
הקבוצה מנצחת, התקשורת עסוקה בחילוף שלו. רונאלדו עם רנגניק/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

מי שסחט מחמאות ביונייטד הוא דויד דה חאה, שלאט לאט מתחיל לחזור לעצמו אחרי שנים פחות טובות. הסטטיסטיקה מראה שמבין כל השוערים בפרמיירליג, לדה חאה יש הכי הרבה הצלות העונה.

כובש השער הראשון של יונייטד אנתוני אלנגה אמר על השוער הספרדי: "הוא מציל אותנו פעם אחר פעם. מבחינתי, הוא אחד השוערים הטובים בעולם". גם רנגניק היה מלא במחמאות ואמר ש"נכון לעכשיו, בעיניי הוא אחד משני השוערים הטובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully