וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר הניצחון: רונאלדו הוחלף וזעם ב-1:3 של יונייטד על ברנטפורד

החלוץ שב להרכב אחרי שהתאושש מהפציעה, אך כשירד לספסל בדקה ה-71 גם רנגניק נאלץ לגשת בניסיון להרגיע אותו. אלנגה (55), גרינווד (63) ורשפורד (77) כבשו, שני בישולים לפרננדש ודה חאה מנע מהדבורים להפתיע בסדרת הצלות

תקציר: ברנטפורד - מנצ'סטר יונייטד 3:1/ספורט1

באיחור של למעלה מחודש, המחזור ה-17 בפרמיירליג הושלם הערב (רביעי) עם שני משחקים שנדחו בשל התפרצות הקורונה והיעדרויות כאלו ואחרות של שחקנים. במשחק המוקדם ניצחה טוטנהאם 2:3 את לסטר במשחק מטורף בו היא עוד פיגרה בדקה ה-94 (!), ובמשחק המאוחר חזרה מנצ'סטר יונייטד למסלול הניצחונות עם 1:3 בברנטפורד, משחק ששוב לא עבר בצורה חלקה לגמרי עבור השדים האדומים, כי כשכריסטיאנו רונאלדו הוחלף ביתרון כפול, לא היה קשה לפספס את זעמו על הספסל.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חזר להרכב וזעם כשהוחלף ביתרון כפול. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד ניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים והמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות נמצא בסכנה מבחינתה, אבל למזלה היא עברה הערב בשלום את משחק החוץ נגד ברנטפורד. זה היה המפגש הראשון בין הקבוצות במסגרת הליגה מאז אפריל 1947 והדבורים שניצחו שלושה מארבעת משחקי הבית האחרונים שלהם היו מסוכנים ואילו דויד דה חאה בשער גם היו עולים ליתרון מוצדק, אבל בסופו של דבר לא יכלו לעצור את ההתקפות המהירות של השדים האדומים, שעקצו במחצית השנייה.

כריסטיאנו רונאלדו חזר להרכב של רלף רנגניק אחרי שנעדר מהמפגשים נגד אסטון וילה בגביע ובליגה בגלל פציעה, אבל התקשה להשפיע על המשחק וכשהוחלף בדקה ה-71 היה קשה שלא לשים לב לתסכול הגדול ולזעם שלו על על הספסל - כולל שיחה קצרה עם רנגניק שניגש אליו. לעומתו, מי שחוזר לחיים במנצ'סטר הוא ברונו פרננדש, שאחרי הצמד נגד אסטון וילה בשבת, היום הוא בישל פעמיים - תחילה למייסון גרינווד (63) ולאחר מכן למרכוס רשפורד (77) המחליף. את השער הראשון כבש השבדי בן ה-19 אנתוני אלנגה, שקיבל כדור עומק פנטסטי מפרד כדי להעלות את האורחים ליתרון אחרי שדה חאה הציל אותם פעם אחר פעם. לפני הסיום הצליח איבן טוני (85) לצמק, אבל זה היה שער ניחומים ולא מעבר לזה

עוד בוואלה!

ברחוויין כבש בדקה ה-95 וה-97, טוטנהאם ניצחה 2:3 בלסטר

לכתבה המלאה
דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד מציל שער. רויטרס
בכושר שיא. דה חאה מונע שער מהיר מברנטפורד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: ברנטפורד טובה יותר וההזדמנות המשמעותית הראשונה במשחק היא שלה. ינסו מצא את עצמו באחד על אחד מול דה חאה, אבל השוער הספרדי בכושר אדיר וגם מהמצב הזה יצא עם ידו על העליונה.

דקה 14: הלחץ של הדבורים נמשך. קרן מימין הסתיימה בבעיטה של סורנסן מקרוב ורק למזלם של השדים האדומים הכדור פגע בטלס ויצא לקרן נוספת, ממנה נרשמה החמצה של נורגור שבעט מעל השער.

דקה 25: דאלוט ניסה את מזלו מכ-25 מטר ולא היה רחוק, אבל מגן יונייטד לא מצא את המסגרת.

דקה 32: שוב דה חאה הציל את יונייטד. ינסן נותר לבדו מול השוער, אבל בעט כדור למרכז השער והספרדי ירד היטב והדף נפלא.

אנתוני אלנגה, מנצ'סטר יונייטד. Alex Pantling, GettyImages
תנועה נהדרת ונגיחה לרשת. אלנגה כובש/GettyImages, Alex Pantling
מייסון גרינווד, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
גרינווד נהנה מבישול של פרננדש והכפיל את היתרון/רויטרס

דקה 47: כריסטיאנו רונאלדו איים לראשונה על שער הדבורים כשנגח מזווית קשה, הכדור ננעץ במשקוף.

דקה 55, 0:1 למנצ'סטר יונייטד: האורחת עלתה הרבה יותר טוב למחצית השנייה ובאה על שכרה. פרד בכדור עומק אדיר מצא את אלנגה, השבדי הצעיר הקדים את השוער ונגח פנימה.

דקה 63, 0:2 למנצ'סטר יונייטד: התקפה מתפרצת אדירה הסתיימה בהכפלת היתרון. כריסטיאנו רונאלדו הוריד עם החזה לפרנננדש, שרץ כל הדרך אל השער ויכול היה לכבוש בעצמו, אבל פרגן לגרינווד שמקרוב גלגל פנימה ללא קושי.

דקה 71: כריסטיאנו רונאלדו הוחלף על ידי מרכוס רשפורד. ייתכן שהפנומן הפורטוגלי עדיין לא כשיר במאת האחוזים אחרי שהתאושש מפציעה, אבל כשישב על הספסל לא היה קשה לפספס שהוא לא אהב את החילוף.

דקה 78, 0:3 למנצ'סטר יונייטד: מקטומיניי השתחרר מהלחץ במרכז ההגנה, שחרר קדימה את פרננדש והפורטוגלי במסירה טובה סידר לרשפורד מצב נוח. החלוץ שעלה מהספסל בעט לרשת העליונה ופנימה.

דקה 85, ברנטפורד צימקה ל-3:1: איבן טוני הצליח מקרוב לסיים ערבובייה ברחבה עם כדור ברשת של דה חאה.

משחקי המחזור ה-23 בפרמיירליג

ווטפורד - נוריץ'
אברטון - אסטון וילה
ברנטפורד - וולבס
לידס - ניוקאסל
מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם
סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי
ארסנל - ברנלי
קריסטל פאלאס - ליברפול
לסטר סיטי - ברייטון
צ'לסי - טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully