וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחוויין כבש בדקה ה-95 וה-97, טוטנהאם ניצחה 2:3 בלסטר

מהפך השנה באנגליה: ההולנדי עלה כמחליף בפיגור 2:1 וחילץ את קונטה מהפסד ליגה ראשון עם צמד עמוק בתוספת הזמן. גם קיין הבקיע, דאקה ומדיסון כבשו מנגד

תקציר: לסטר - טוטנהאם 3:2/ספורט1

אנטוניו קונטה כבר ראה איך הוא סופג הפסד ליגה ראשון מאז חזר לממלכה, אך אז הגיע סטיבן ברחוויין וסיפק את המהפך הכי דרמטי של העונה. לסטר הוליכה 1:2 על התרנגולים והתקרבה הערב (רביעי) לניצחון, אך ההולנדי של התרנגולים הבקיע בדקה ה-95 וה-97 בדרך למהפך מדהים.

סטיבן ברחוויין, שחקן טוטנהאם חוגג. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
חתום על מהפך העונה. ברחוויין/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

השועלים הגיעו למשחק ללא 11 נעדרים, כולל הכוכב ג'יימי ורדי, אך מחליפו בחוד פטסון דאקה נכנס לנעליו בצורה מושלמת וקבע 0:1 בדקה ה-24. הארי ווינקס שלח כדור עומק נהדר להארי קיין, שדהר לעבר הרחבה ובסיומו של מבצע אישי יפה השווה בדקה ה-38. המארחת בכחול שבה להוביל בדקה ה-76, אז ג'יימס מדיסון כבש את שער הליגה השישי שלו העונה.

בדקה ה-79 הכניס קונטה את סטיבן ברחוויין, שהוזכר כמי שעשוי לעזוב במהלך חלון ההעברות הקרוב, אך החילוף התברר כהברקה. ההולנדי קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-94 על התנהגות לא ספורטיבית, אך כעבור דקה השווה ל-2:2 דרמטי, וזה ממש לא היה הסוף. בדקה ה-97, ברחוויין קיבל כדור עומק נפלא מקיין, עבר את קספר שמייכל וגלגל לקורה ופנימה את ה-2:3. בזכות הניצחון עקפו הספרס בטבלה את ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, והם כעת רחוקים נקודה בלבד מווסטהאם בקרב על המקום הרביעי, כאשר להם יש עוד שלושה משחקים חסרים.

עוד בוואלה!

רנגניק להנהלת יונייטד: מגווייר, וואן ביסאקה ושואו לא מספיק טובים

לכתבה המלאה

במחזור הבא תתארח טוטנהאם אצל צ'לסי, בעוד לסטר תארח את ברייטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully