וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה מביך מאוד, אפילו משפיל. תהיה מהפכה במנצ'סטר יונייטד"

רנגניק, המאמן הזמני של השדים האדומים, אחרי ה-4:0 לליברפול באנפילד: "יש להם יתרון של שש שנים עלינו. נצרף אולי 10 שחקנים חדשים בקיץ"

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:4/ספורט1

ליברפול השפילה אתמול (שלישי) 0:4 את מנצ'סטר יונייטד ועלתה זמנית אל פסגת הפרמיירליג. לואיס דיאס (5), מוחמד סלאח (22 ו-85) וסאדיו מאנה (68) כבשו וסידרו ליורגן קלופ ניצחון קליל במיוחד בדרך ל-0:9 עונתי על יונייטד, אותה ניצחה 0:5 מהדהד גם באולד טראפורד בסיבוב הראשון העונה בליגה.

בדקה השביעית אוהדי שתי הקבוצות עמדו ומחאו כפיים לזכר בנו של כריסטיאנו רונאלדו שמת במהלך הלידה, לדקה מרגשת שגם באנגליה הבוקר לא נותרו אדישים אליה והזכירו עד כמה חשוב לדעת לשים כשצריך את היריבות בצד ולכבד את האחר בשעת צרה. עבור יורגן קלופ, מנג''ר ליברפול, זה היה "הרגע החשוב במשחק, אפילו שניצחנו ועוד בתוצאה מרשימה. כל האצטדיון ביחד סיפק רגע יוצא דופן. אנחנו משתתפים בצערם של כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו ויודעים שיש בחיים דברים הרבה יותר חשובים מכדורגל. בשבילי זה היה הרגע שאזכור מהמשחק".

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. רויטרס
"לפעמים אני סובל מחוסר מזל". סלאח/רויטרס

קלופ אמנם לקח מהמשחק את הדקה לזכר בנו של CR7, אבל האוהדים - למרות אותה מחווה יוצאת הדופן - יזכרו בעיקר 0:9 היסטורי בסיכום המשחקים העונה מול היריבה המושבעת ממנצ'סטר. מוחמד סלאח גם כבש שער שדה ראשון אחרי חודשיים בדיוק ושבר בצורת ארוכה.

ב-10 משחקיה האחרונים של ליברפול עד אתמול, סלאח כבש רק שער אחד וגם הוא היה מ-11 מטר. אמש הוא השלים צמד והעלה את מאזנו העונה נגד מנצ'סטר יונייטד בליגה לחמישה שערים. למעשה, הכוכב המצרי כבש או בישל בכל אחד המשחקים מול היריבות המושבעות ממנצ'סטר.

"הקישור שלנו מקל עלינו מאוד", אמר סלאח, "ברגע שאנחנו כובשים את השער הראשון, אנחנו רוצים גם את השני והשלישי. הייתה הופעה נהדרת שלנו ואני מקווה שנמשיך כך. אני כובש הרבה שערים עבור המועדון, לפעמים יש לי קצת חוסר מזל. הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה מנצחת. אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו והשאר לא בידיים שלנו".

טיאגו אלקנטרה דיבר גם כן בסיום: "כשיש לנו שחקנים כאלה בהתקפה ואתה רואה איך הם מתפקדים וגם איך הם עוזרים להגנה, זה עוזר לנו מאוד. זו אחת ההופעות הטובות שלנו באנפילד העונה. אנחנו לא מודאגים לגבי כמות השערים ומאיפה הם יגיעו. אנחנו שמחים בשביל כל החלוצים שלנו ואיך שאנחנו משחקים".

עוד בוואלה!

אוהדי ליברפול מחאו כפיים לזכר בנו של רונאלדו בדקה ה-7

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
הרגע הגדול שלו היה דווקא בדקה השביעית. קלופ/רויטרס

מן העבר השני, מנצ'סטר יונייטד ספגה ביקורת קטלנית גם הבוקר, אבל מי שבעיקר תפס את הכותרות היה מאמנה הזמני רלף רנגניק שתקף את שחקניו והצהיר שהמועדון יבצע מהפכה גדולה בקיץ: "זה היה מביך. מאוד מאכזב אותי איך שנראינו, אני אפילו חש מושפל. צריך לקבל את זה ולהבין שליברפול פתחה עלינו פער של שש שנים. כשיורגן קלופ הגיע לשם, הוא שינה את כל המועדון ולא רק את הקבוצה. קלופ לקח את ליברפול לרמה אחרת, וזה גם מה שאנחנו צריכים לעשות כאן בשנים הבאות".

רנגניק כמובן לא יישאר על הקווים בעונה הבאה, אלא יעבור לתפקיד ייעוץ, וייתכן שכבר בימים הקרובים יכריז המועדון על מינויו של אריק טן האח, מאמן אייאקס. לפי רנגניק, ההולנדי יזכה לבצע מהפכה חסרת תקדים: "תהיה כאן בנייה מחדש בקיץ, שישה, שבעה, אולי אפילו 10 שחקנים חדשים יצטרפו. זה היה ברור לי כבר בחודש הראשון שלי כאן שיש צורך בשינוי קיצוני. עבורי זה מביך מאוד לשבת כאן ולומר דברים כאלה במסיבת עיתונאים אחרי משחק, אבל אין ברירה אלא להודות שליברפול פשוט טובה יותר מאיתנו".

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק. רויטרס
"חש מושפל". רנגניק/רויטרס

קשר יונייטד ברונו פרננדש אמר: "זה לא מגיע לאוהדים שלנו, מגיע להם הרבה יותר מזה. העובדה שהם נשארים ומריעים לנו, מגיע להם הרבה יותר. אנחנו חייבים להעלות את הרמה שלנו. אני חושב שכולם רצים, כולם מתאמצים. אני לא חושב שיש מישהו שלא נותן 100%. אנחנו אומרים הרבה דברים, אבל זה נשאר בחדר ההלבשה. עכשיו המשחק נגמר ואנחנו חושבים רק על המשחק הבא. ליברפול מוכנה לזכות באליפות, אנחנו לא. אני לא צריך בכלל לדבר על ההבדל ברמה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהבין מה לא עובד. ניתן הכול עד הסיום. אף אחד לא יכול לוותר ולחשוב שזה נגמר. יש לנו על מה להילחם".

הפרשן ושחקן העבר של השדים האדומים, גארי נוויל, לא חסך בביקורות על הקבוצה בה שיחק כל הקריירה: "מעולם לא ראיתי במנצ'סטר יונייטד קבוצה כל כך חסרת תשוקה למשחק מאז שהתחלתי לצפות במשחקים שלה. השחקנים האלה רוצים שהעונה תיגמר כדי להתחבא מאחורי המאמן החדש ולהאשים את הישן, תרבות של מתן תירוצים מחלחלת במועדון כולו. השחקנים בכושר, אבל הרבה מהם הולכים על המגרש".

קשר העבר רוי קין אמר: "זה לא כעס, זה היה כעס בתחילת העונה. עכשיו זה רק עצב. אתה מסתכל על הקבוצה היום, אין שם לב, אין נשמה, אין מנהיגים, חסרה איכות. הקבוצה הזאת כל כך רחוקה מהרמה ואתה מסתכל על האוהדים הלילה... אין הפתעה עם התוצאה, אבל ליברפול יכלה לכבוש בכל רגע שהיא רצתה כשיצאה קדימה. כל כך עצוב לראות את זה, זה לא המועדון שאני שיחקתי בו. זה לא משקף את מה שמנצ'סטר יונייטד עמדה עליו כשאני שיחקתי".

המספרים

* מנצ'סטר יונייטד הפסידה 9:0 בשני המשחקים מול ליברפול העונה. הייתה רק פעם אחת שהיא ספגה הפסד כפול גדול יותר וזה קרה ב-1892/93, אז זה נגמר עם 11:0 לסנדרלנד.

* מוחמד סלאח הוא השחקן הראשון בפרמיירליג שכובש חמישה שערי ליגה בעונה אחת מול מנצ'סטר יונייטד.

* סלאח הוא השחקן השני בלבד שכובש ומבשל בשני משחקים באותה עונה מול מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג. הקודם היה מבסוט אוזיל ב-2015/16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully