וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לא ישחק נגד ליברפול אחרי מות בנו, עולם הכדורגל מנחם

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 14:15

מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, שחקנים וסלבריטאים שלחו תנחומים אחרי מות בנו של CR7 במהלך הלידה: "הכאב שלך הוא הכאב שלנו"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 2:3/ספורט1

עולם הכדורגל התאחד אמש (שני) בהזדהות עם כאבו של כריסטיאנו רונאלדו. כוכב מנצ'סטר יונייטד ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס, נעזרו ברשתות החברתיות כדי לספר שאחד מהתאומים שלהם לא שרד את הלידה בתחילת השבוע.

בחשבונות הרשמיים של מנצ'סטר יונייטד ברשתות החברתיות ניחמו: "הכאב שלך הוא הכאב שלנו. שולחים אהבה וחיזוקים לך ולמשפחה". דיוגו דאלוט, דויד דה חאה ואחרים הביעו תמיכה ושחקן הקבוצה, מרכוס רשפורד, כתב: "המחשבות שלנו איתך ועם ג'ורג'ינה אחי. אני מצטער".

כדורגלנים, מועדונים וסלבריטאים רבים שלחו תנחומים. גם ריאל מדריד, בה CR7 כיכב במשך קרוב לעשור, הביעה הזדהות: "ריאל מדריד, הנשיא שלה וכל ההנהלה הצטערו לשמוע על מות אחד מילדיהם של כריסטיאנו היקר שלנו ושל זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס. אנחנו שותפים לכאבם ומאחלים להם תנחומים".

אחותו של רונאלדו, קטיה אביירו, כתבה: "אני אוהבת אותך בכל ליבי. הלוואי שאלוהים ידאג להכול ויחזק את דרכך. המלאך הקטן שלנו כבר נמצא בחיקו של אלוהים והתינוקת שנולדה בריאה וחזקה, תלמד אותנו שרק האהבה חשובה".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Clive Brunskill, GettyImages
טרגדיה. רונאלדו/GettyImages, Clive Brunskill

רונאלדו וג'ורג'ינה פרסמו אמש הודעה בה בישרו על הטרגדיה: "בצער עצום עלינו להודיע שהילד שלנו הלך לעולמו. זה הכאב הכי גדול שהורה יכול להרגיש ורק הלידה של הילדה נותנת לנו כוח לעבור את הרגע הזה עם קצת תקווה ושמחה.

"אנחנו רוצים להודות לכל הרופאים והאחיות על כל הדאגה והתמיכה שלהם. אנחנו שבורים מהאובדן ומבקשים פרטיות בזמן הקשה שעובר עלינו. ילד שלנו, אתה המלאך שלנו. נאהב אותך תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully