וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין אחד ששיחק טוב": ביקורת קשה כלפי שחקני מכבי נתניה

בקבוצה התאכזבו מאוד מההפסד להפועל תל אביב, אך עדיין אופטימיים לגבי המקום הרביעי. ברקוביץ' על ההחמצה: "לא אשן בלילה". ג'אבר יסופסל בחיפה?

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

אכזבה גדולה מאוד במכבי נתניה אחרי ההפסד 2:0 להפועל תל אביב בבלומפילד אמש (שני). הקבוצה של בני לם סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, ובניגוד למחזורים הקודמים היא גם נראתה רע מאוד והשחקנים ספגו לא מעט ביקורת בסיום. "זה היה משחק רע מאוד שלנו, אמרו במועדון, "כולם היו חלשים. אי אפשר לציין אפילו שחקן אחד ששיחק טוב. הפסדנו להפועל בכל פרמטר על המגרש, זאת לא הייתה נתניה האמיתית".

בצוות המקצועי הביעו דאגה מהיכולת של מספר שחקנים, כאשר שניים שהוזכרו הם עדן קארצב ופארפה גיאגון, שהתקשו מאוד מול הקישור של האדומים. קארצב היה רחוק מהיכולת הגבוהה שהציג במרבית העונה וגם גיאגון נראה מפוזר למדי, הרבה לאבד כדורים וכלל לא איים על השער. החלוץ פטריק טוומאסי לא הצליח להתגבר על בלם היריבה אדי גוטליב, ובחלקים גדולים של המשחק אף נגרר לעימותים מיותרים עם שחקני הפועל תל אביב, מה שגרם לו להיות עצבני אף יותר ולא מרוכז. גם המגן הימני כרם ג'אבר אכזב, עד שלם החליט להחליפו בעידו וייר בהפסקה. ג'אבר עשוי לרדת לספסל במשחק נגד מכבי חיפה בשבת (17:00, ספורט4), גם בשל העובדה ששי קונסטנטין יחזור מהרחקה ויעמוד לרשות המאמן.

שחקני מכבי נתניה עדן קארצב, פלאמן גלאבוב מאוכזבים. ברני ארדוב
השחקנים ספגו ביקורת. קארצב וגלאבוב/ברני ארדוב

למרות האכזבה, בנתניה עדיין אופטימיים בנוגע למאבק על המקום הרביעי ומאמינים כי המטרה ניתנת להשגה בששת המשחקים שעוד נותרו עד לסיום העונה.

עוד בוואלה!

ארבע, מי יודע? הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

אמיר ברקוביץ', שפתח בהתקפה במקומו של איגור זלאטנוביץ' ורשם החמצה גדולה מאוד במחצית הראשונה, אמר לאחר המשחק: "אין ספק שלא אצליח לישון בלילה, זה מצב שאני חייב לשים ברשת. אני רק יכול לחשוב מה היה קורה אם הכדור היה נכנס ואיך המשחק היה מתפתח, אבל אני יכול רק ללמוד מזה. אסור לי להוריד את הראש, יש לנו עוד מטרות בפלייאוף ואצטרך לעזור לקבוצה".

על איך שהמשחק התפתח, הקשר הוסיף: "היה נראה שהפועל רצו יותר. הם ניצחו בכל הקרבות הקטנים. זה היה משחק פחות טוב של הרבה שחקנים שלנו, ואי אפש לנצח ככה כשאתה מפסיד במלחמות הקטנות. חייבים להתאושש מזה. אנחנו משפחה, הצוות המקצועי יתמוך בנו ונעזור אחד לשני ונחזור לשחק את הכדורגל השמח שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully