וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב התלוצצו: "צריך להרגיע, שחקנים ירצו העלאה"

19.4.2022 / 7:30

האדומים מרוצים מהמומנטום החיובי, שלומי אזולאי הקשר הצדיק את הקרדיט, רפואה יכול לסמן וי על הפקת הלקחים: עכשיו, הראש כבר בדרבי

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

הפועל תל אביב אמנם פתחה את הפלייאוף העליון בהפסד 3:0 למכבי חיפה, אך מאז לחצה על הגז ועם עם שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, האדומים התמקמו במקום הרביעי - שעל הנייר מוביל לאירופה. במועדון אפילו אמרו עם חיוך אחרי הניצחון 0:2 על מכבי נתניה אמש (שני): "צריך להרגיע עם הניצחונות, שחקנים עוד ירצו העלאה בשכר בעונה הבאה".

בסיום המאמן קובי רפואה שיתף בחששות שהיו לו במחצית ואמר: "כמעט כל ההפסקה דיברנו על המשחק הקודם מול נתניה, שהובלנו 2:0 והם השוו. אמרתי לשחקנים שאפשר להיות טיפשים פעם אחת, אבל גם צריך ללמוד מזה, להיות מוכנים, לא להיות רכים בחצי השני ולחזור על טעויות".

דן איינבינדר ושחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
עלו למקום הרביעי. שחקני הפועל ת"א חוגגים/ברני ארדוב

לאורך כל המשחק העיר רפואה לשחקניו לעשות התאמות לשינויי המערך של נתניה. באסיפה לפני המשחק שם המאמן דגש על טוומאסי והכניסות של אביב אברהם מקו שני.

ההחלטה לתת לשלומי אזולאי הקשר קרדיט על חשבון מרקו ינקוביץ' הניבה פירות, כאשר אזולאי הכניס את כדור העומק לפלומן במהלך שהסתיים בפנדל אשר הוביל לשער, ובישל ליואב תומר את השער השני בקרן בנוסף ליצירת מצבים אחרים במחצית הראשונה.

הקפטן דן איינבינדר סיכם: "בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו מפתחים אופי כקבוצה - הניצחון על סכנין, לשמור היום על שער נקי, אלה רגעים משמעותיים. המשחקים האלה חשובים למועדון ולכל אחד באופן אישי, יש במועדון הזה מקסימום תנאים, הכי אולטימטיבי לשחקן כדורגל, ראיתם היום את ההצגה של הקהל, אומרים שבחג הפסח זאת מצוה להיות שמחים, אני שמח שגם יצאנו שמחים וגם שימחנו את הקהל".

עוד בוואלה!

ארבע, מי יודע? הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר. ברני ארדוב
הפנים לדרבי. איינבינדר/ברני ארדוב

הקשר התייחס לדרבי במחזור הבא: "לאורך ההיסטוריה לא משנה מי פייבוריטית, הדרבים חזקים וקשים, זה משחק אחד שבו הכל יכול להיות. צפוי משחק קשה, זה בטוח".

רפואה יבדוק לאורך השבוע מי יחליף את אדי גוטליב נגד מכבי תל אביב. המאמן יבדוק את האפשרות להחזיר את מוחמד קליל טראורה או את אור ישראלוב להרכב, אם כי תיבדק גם האופציה להסיט קשר לעמדת הבלם ולשחק עם שלושה בלמים. שלומי אזולאי החלוץ יעשה מאמצים להיות כשיר, אך במקרה הטוב יהיה על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully