וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבשה הצהובה שלה: ברצלונה הפסידה בבית 1:0 לקאדיס

הפסד נוסף בקאמפ נואו לקטאלנים אחרי המבוכה מול פרנקפורט, הפעם ליריבה עליה לא גברו בארבעת המפגשים מאז שחזרה לליגה הבכירה. פרס (48) הכריע

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

מאז משחקי הסופר קופה והגביע הספרדי אי שם באמצע ינואר, ברצלונה לא הפסידה באף משחק, עד השבוע. בחמישי צ'אבי ושחקניו הודחו מהליגה האירופית אחרי 3:2 בבית מול איינטרכט פרנקפורט והערב (שני) הם שוב הובכו בקאמפ נואו עם הפסד 1:0 לקאדיס, שטיפסה מעל הקו האדום.

עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
הקאמפ נואו בהלם. דמבלה/GettyImages, Eric Alonso

אחרי שבחמישי האוהדים הגרמנים שטפו את הקאמפ נואו במחזה חסר תקדים, קבוצת האוהדים השרופים שמאכלסים את היציע שמאחורי השער בחרו להחרים את המשחק כמחאה נגד ההנהלה שאפשרה את המחדל.

על המגרש, ברצלונה לא הצליחה להשתחרר מהאווירה המתוחה ושלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה ספגה ונקלעה לפיגור. ההגבהה לרחבת המארחת מצאה את רובן סוברינו, שנגח לעבר המסגרת ונעצר על ידי מארק אנדרה טר סטגן. סוברינו הגיע לריבאונד ובעט על השוער, אך את הניסיון השלישי, אליו הגיע לוקאס פרס, אף אחד לא הצליח לעצור בדרך לרשת. הקטאלנים לא הצליחו למצוא את השוויון, וקאדיס שמרה על מאזן מדהים של ארבעה משחקים ללא הפסד ליגה במפגשים הישירים בין הקבוצות מאז שחזרה לליגה הבכירה. כמו כן, מדובר בניצחון החוץ הראשון של קאדיס אי פעם על ברצלונה.

שחקני קאדיס חוגגים. David Ramos, GettyImages
הדהימו את ברצלונה. שחקני קאדיס חוגגים/GettyImages, David Ramos

הצהובים, עם אקס מכבי תל אביב לואיס הרננדס שהשלים 90 דקות, השיגו נקודות יקרות בתחתית ופתחו פער של שתי נקודות מהקו האדום. המפסידה, לה משחק חסר, נותרה בשוויון נקודות עם סביליה ואתלטיקו מדריד, אך ההפסד הוביל לכך שריאל מדריד תוכל להבטיח את הזכייה באליפות בעוד שלושה משחקים, בדרבי נגד אתלטיקו מדריד.

תוצאות סוף השבוע במחזור ה-32 בספרד:

ריאל סוסיאדד - בטיס 0:0
אלצ'ה - מאיורקה 0:3
אלאבס - ראיו וייקאנו 0:1
ולנסיה - אוססונה 2:1
חטאפה - ויאריאל 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully